ROC'N in Tempe [Archive] - Honda Ridgeline Owners Club Forums

: ROC'N in Tempe


VoicesInMyHead
06-09-2008, 11:44 AM
Anyone want to do a ROC'N in Tempe This Weekend?

RustyH
06-09-2008, 12:14 PM
I'll be there or whever. Just keep me in the loop. Remember, though, Sunday is Fathers Day, so some Dads may have problems breaking away. Saturday after six works for me.

Smokin Ace
06-09-2008, 12:47 PM
I could possibly make it as well. Let me know what everyone decides on. :)

BruceRTL
06-09-2008, 03:22 PM
I'm taking dad fishing on Saturday morning but mid afternoon should work for me. Let me know when & where - I'll be there. Anyplace works for me.

TheCuteOne
06-09-2008, 06:30 PM
Hell yeah I'm down! i LOOVVEEEE CHUUYYSSSSSSSS ... Soo saturday at six looks like its winning .... we all parkin next to one another again cause we're just that bad arse? lol :p :cool:

meanmachine19
06-09-2008, 09:38 PM
I will be out of town come Wednesday :D so I can't make it:(

They finally gave us our new schedule....so thru early October I'll be on weekends (and nights, adding insult to injury :mad: ). But....at least I'll have weekends off for the late fall 3rd Annual Phoenix Meet hosted by 'Rocky' or whomever will run it this year!

BruceRTL
06-09-2008, 10:15 PM
They finally gave us our new schedule.

Bummer! Sorry you can't make it!

meanmachine19
06-09-2008, 10:17 PM
Bummer! Sorry you can't make it!

Yea, and the way the rotation goes...guess what shift I'll be working for Sedona V?? Yep, nights AND weekends....don't worry though...that's what vacation time is for! :p

BruceRTL
06-09-2008, 10:42 PM
Yea, and the way the rotation goes...guess what shift I'll be working for Sedona V?? Yep, nights AND weekends....don't worry though...that's what vacation time is for! :p

It sucks that you would need to use vacation time! :mad:

For the record, I have so much respect for what you do. I can't even imagine what it would be like to do your job - not really sure I want to! You the man! :)

Fett
06-09-2008, 11:01 PM
I would say 7pm on Saturday. 6Pm the sun is still out and blazing lol.

TheCuteOne
06-09-2008, 11:01 PM
Bruce I couldn't agree more! Dude this man got us a POLICE ESCORT!!!! RAWK ON! huh Kev you rawk... go ahead take a bow... admit it... You know You wanna :) Either way we love you man! It's funny every time you write Sedona VVVVVVVV I keep thinking I'm like gettin yelled at or something lmao its quite hilarious actually!

Smokin Ace
06-10-2008, 09:26 AM
Yea, and the way the rotation goes...guess what shift I'll be working for Sedona V?? Yep, nights AND weekends....don't worry though...that's what vacation time is for! :p

Since I am the FNG I will ask the question. What is it that you do? :) (sorry new guy and I don't really know anything ;) ;) LOL )

Fett
06-11-2008, 11:08 AM
So whats the word?

VoicesInMyHead
06-11-2008, 11:12 AM
So far it looks like Chuy's on Saturday @ 6PM to whenever... there will most likely be a lot of hangin' out time! :cool:

The poll closes tomorrow morning, but the above looks to be the winner. :)

BruceRTL
06-11-2008, 11:17 AM
I'll see you there! :)

BIGGUY
06-11-2008, 01:55 PM
Since I am the FNG I will ask the question. What is it that you do? :) (sorry new guy and I don't really know anything ;) ;) LOL )


He's your basic friendly neighbor hood policeman:cool:

Smokin Ace
06-11-2008, 01:56 PM
Figured but one can't assume anything these days. Thanks :)

BruceRTL
06-11-2008, 02:03 PM
He's your basic friendly neighbor hood policeman:cool:

He's a cop? I always thought he was a dancer at Chippendales... :D

Well that explains the handcuffs anyway.

VoicesInMyHead
06-11-2008, 02:14 PM
Well that explains the handcuffs anyway.

Actually, either one could explai... um... nevermind. :eek: ;)

Smokin Ace
06-11-2008, 02:28 PM
LOL Not sure I would want to meet up with you crazy peps. LMAO

TheCuteOne
06-11-2008, 07:50 PM
Crap.. Red Alert... I have been asked to pull in some serious overtime here within the next three weeks...They asked me to work saturdays as overtime for every weekend till the end of month and as well the last sunday of the month... I don't know how thats gonna work but yeah... anyhow....
MOney I agree but I may not be able to make it but I will certainly try my hardest... If I am late though no worries but I will try to make it on time :( lol

VoicesInMyHead
06-11-2008, 08:11 PM
MOney I agree but I may not be able to make it but I will certainly try my hardest... If I am late though no worries but I will try to make it on time :( lol

No sweat... I'm sure some of us will be around! :D

Fett
06-12-2008, 03:48 PM
Saturday at 6 at Chuys? k im down.

TheCuteOne
06-12-2008, 06:13 PM
LMAO huh seriously... if its anything like it was in Sedona we'll be hangin waayyy after lol

BruceRTL
06-14-2008, 11:18 PM
Thanks Ron for putting together, "Roc'n in Tempe". We had a great time at Chuy's. It was fun to see and hear Rusty's hot Ridge and meet everyone else.

Here is a link to some photos I took of the 4 Ridgelines in the parking lot. The sun was setting and I lightened these up a little.

Picasa Web Albums - Bruce - Roc N Tempe (http://picasaweb.google.com/brucenjudy2/RocNTempe)

Plus one to show here. :) From left to right, VoicesInMyHead, BruceRTL, TheCuteOne, RustyH

http://lh4.ggpht.com/brucenjudy2/SFSVkTpCRvI/AAAAAAAAReg/wpqXJ8r9aoE/s800/IMG_9634.JPG

VoicesInMyHead
06-14-2008, 11:24 PM
Plus one to show here. From left to right, VoicesInMyHead, BruceRTL, TheCuteOne, RustyH

...and a great time was had by all! :D

Wow, That was fast! I'll post a few pics tomorrow or there about's :o the voices are so tired, it's almost quiet in here! :eek: ;)

Truckin'
06-14-2008, 11:54 PM
Ah, great to see the trucks hanging out. Bruce, get more people photos next time. I look forward to meeting Rusty and seeing his cool truck next year in Sedona. Y'all keep getting together in the meantime.

VoicesInMyHead
06-15-2008, 12:47 AM
Ok, so I couldn't sleep...

ROC'N In Tempe 06.14.08 (http://voicesinmyhead.photoshop.com)

:cool:

Fett
06-15-2008, 03:04 AM
Great get together guys I look forward to the next one. Hopefully we will get more people together too.

TheCuteOne
06-15-2008, 07:48 AM
WOOOOOEEEEE!!!!!! Tis 5:43 am and I just now got home lmao


So last night a was awesome fun! From chillin with you guys to the movie afterwards, to the kareoke till the wee hours, to breakfast at denny's and watching the sunrise from Tempe Town Lake with some close friends, and now home... LOL
My bro enjoyed it a lot to :) LOL he's such a dweeb lol "I would never want to own a Ridgeline" yet he drives mine every morning to move it and he has a huge smile on his face lol LOL So we should do like new places every time we meet so we can get to know some food places throughout our areas! BTW Rusty, your Ridge PWNS all Ridgies! Your Ridgie RAWKS! I want the system... holy cow that system! It was a pleasure and as always fun!

I agree Fett we should totally get more peeps involved! :)

rickjr007
06-15-2008, 09:35 AM
It sounds like it was a nice start to something bigger. We have alot of ridgline drivers here in El Paso but not enough members to do anything. Im hoping to make my way up for the next AZ or even a NM meet. I hope to hang out soon.

VoicesInMyHead
06-15-2008, 09:48 AM
It sounds like it was a nice start to something bigger. We have alot of ridgline drivers here in El Paso but not enough members to do anything. Im hoping to make my way up for the next AZ or even a NM meet. I hope to hang out soon.

Next year's Sedona meet already has the dates set 04/18 - 04/19 (Sat-Sun) (http://www.ridgelineownersclub.com/forums/314318-post277.html) but there are a lot of us who like to meet whenever... just to hang out with good people! Just give a shout if your planning to be in the area! :cool:

Smokin Ace
06-18-2008, 04:29 PM
I know I missed the meet everyone and I am sorry. There was a large quantity of adult beverage involved at a lunch time BBQ. :D You wouldn't have wanted me on the road :eek: :eek:

VoicesInMyHead
06-18-2008, 04:36 PM
I know I missed the meet everyone and I am sorry. There was a large quantity of adult beverage involved at a lunch time BBQ. You wouldn't have wanted me on the road

It's all good! There will be more! Fett said he would throw one together, and he has experience with these impromptu get-togethers! :cool:

BruceRTL
06-19-2008, 10:02 AM
I know I missed the meet everyone and I am sorry. There was a large quantity of adult beverage involved at a lunch time BBQ. :D You wouldn't have wanted me on the road :eek: :eek:

Good choice not to drive. Thanks! :)

Smokin Ace
06-19-2008, 11:13 AM
Good choice not to drive. Thanks! :)

If I could have walked there I would have been there no problem. Being that 30-40 miles is a long walk I thought that was not the best route. I wouldn't want a wonderful officer of the law to have to let me "sleep it off" in a wonder state provided 6'x6' room. :D