Meestal schakel ik de automatische stationair stop uit, maar vanmorgen ben ik dat vergeten te doen. Toen ik stopte bij het eerste stopbord, nadat ik uit de sportschool kwam, gaf het dashboard aan dat de automatische stationair stop was uitgeschakeld om twee mogelijke redenen. Eén was dat de batterij aan het opladen was, terwijl de andere was dat de motor nog niet was opgewarmd. De koelvloeistoftemperatuur van de motor toonde vier streepjes, dat is een volledig warme motor in mijn RL. Het leek een probleem met de batterij te zijn, wat herinneringen opriep aan mijn '23 Maverick, die de auto stop/start vrijwel altijd zou uitschakelen vanwege een zwakke batterij. Ik dacht: kom op Ridgeline, jij ook?
Later in de middag heb ik de batterij getest, en dat liet dit zien:
Dat is zo goed als het kan zijn voor een vijf maanden oude batterij, zo lijkt het. Met de Maverick heb ik de batterij waarschijnlijk twee keer in een periode van vijf maanden opgeladen... Ja, het voelde goed om dit te zien....
Later in de middag heb ik de batterij getest, en dat liet dit zien:
Dat is zo goed als het kan zijn voor een vijf maanden oude batterij, zo lijkt het. Met de Maverick heb ik de batterij waarschijnlijk twee keer in een periode van vijf maanden opgeladen... Ja, het voelde goed om dit te zien....