Ik
neem aan dat u uw Ridgeline gefinancierd heeft en dat degene die de titel bezit de LoJack vereist. Als dat onjuist is en u de Ridgeline bezit, dan kunt u hem gewoon terugbrengen naar de dealer en hem laten verwijderen.
In ieder geval, de onderste dashboardbekleding trekt vrij gemakkelijk los. U moet eerst de linker eindkap verwijderen (die u volgens mij in een andere thread al gedaan heeft) en dan het onderste dashboard recht naar achteren (richting de bestuurder) trekken en de clips zullen losklikken. Dat gezegd hebbende, ik weet niet zeker of het losmaken van het onderste dashboard u veel zal helpen. Het lijkt erop dat de LoJack zich achterin bij de firewall bij de hoofdzekeringskast bevindt. Er is veel ruimte achter het linker dorpelpaneel en u kunt gewoon proberen de bedrading achter het dorpelpaneel weg te stoppen.
Een paar trucjes om het een stuk gemakkelijker te maken om toegang te krijgen tot het zekeringkastgebied...
- Vergeet niet de bestuurdersstoel helemaal naar achteren te schuiven. Dat zou u meer ruimte moeten geven om te werken.
- Vind vervolgens een manier om een plank over de onderkant van de deuropening te leggen om op te liggen. Stel u voor dat u een brede plank van buiten de Ridgeline door de deuropening legt. Steun het ene uiteinde op iets dat ongeveer de hoogte heeft van de vloer van de Ridgeline. Het andere uiteinde rust op de vloer van de Ridgeline. Plat op de plank liggen is VEEL gemakkelijker dan uzelf te wringen. U kunt zelfs een deken op de plank leggen om het comfortabeler te maken.
Eerlijk gezegd, ik kan niet geloven dat ze die bedrading zo los hebben laten hangen. Dat is een gevaar. U kunt zeker uw linkervoet in die overtollige bedrading haken. Ongeacht wie de titel heeft, misschien moet u toch teruggaan naar de dealer.
Bewerking om toe te voegen:
Hier is een foto waar ik mijn onderste dashboard heb losgemaakt om toegang te krijgen tot de reeks knoppen voor mijn linkerknie:
View attachment 471833
Merk op dat er meerdere bedradingsharnassen aan het onderste dashboard zijn bevestigd vanwege alle schakelaars.