Ik overweeg de nieuwe CX-9 te kopen. Ik wil graag wat meningen over het merk Mazda. Vroeger hield ik niet van de Mazda-looks, maar ik vind hun nieuwe ontwerpen wel mooi. Zijn er huidige of voormalige Mazda-bezitters? De CX-9 krijgt goede recensies.
Ik heb een paar Mazda 626's en 3 pick-ups uit de B-serie gehad voordat Ford veel van hun spullen begon te maken. In principe goede voertuigen, maar veel kleine problemen. Er was altijd wel een klein probleem om mee te kampen. Blijf bij Honda.Kepeli said:Ik overweeg de nieuwe CX-9 te kopen. Ik wil gewoon wat meningen over het merk Mazda krijgen. Vroeger hield ik niet van de Mazda-looks, maar ik vind hun nieuwe ontwerpen wel leuk. Zijn er huidige of voormalige Mazda-bezitters? De CX-9 krijgt goede recensies.
Ik denk dat dit BS is. De pick-ups uit de B-serie waren crap, maar andere Mazda's zijn zeer goede voertuigen geweest.25 Year Honda Owner said:Ik heb een paar Mazda 626's en 3 pick-ups uit de B-serie gehad voordat Ford veel van hun spullen begon te maken. In principe goede voertuigen, maar veel problemen met kleine dingen. Er was altijd wel een klein probleem om mee te kampen. Blijf bij Honda.
De CX-9 vervangt de MPV.bongus said:Mijn familie heeft twee MPV's gehad (de twee meest recente carrosserie-wijzigingen). Elk was en is betrouwbaar. De meeste problemen die we er mechanisch mee hadden, werden door de dealer tijdens de garantieperiode verholpen. De enige kosten buiten de aankoop zijn regulier gepland onderhoud. Na het lezen van deze thread en het zien van de CX-9, denk ik dat we dit voertuig op de proefritlijst moeten zetten. We bekijken de Audi Q7 en de MB GL-serie. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de Aziatische fabrikanten en zie ik wat de CX-9 biedt; het ziet eruit als een goede waarde. Het doet geen pijn dat we een geweldige ervaring hebben gehad met Mazda-producten.
De Mazda had een brandstofverbruik dat vergelijkbaar was met andere voertuigen in zijn klasse. Doe wat onderzoek, de CX-9 heeft meer dan genoeg bagageruimte met 2 rijen opklapbare stoelen. Met de 3e rij stoelen omhoog heb je nog steeds 17 kubieke voet of bagageruimte, 7 meer dan de Toyota Highlander, met de 3e rij omlaag 48 kubieke voet en met de 2e rij omlaag 100 kubieke voet.moyockredrock said:Als je op zoek bent naar een mooier uitziend voertuig dan de Honda CRV en meer pk's heeft, ga dan voor de Mazda, maar realiseer je wel dat de Mazda zeer weinig bagageruimte heeft en een slecht brandstofverbruik.