Honda Ridgeline Owners Club Forums banner
41 - 60 of 107 Posts
Altijd op zoek om te leren. Ik kwam een paar dagen eerder op die video's terecht omdat ik de F-150 van een aannemer zag met ladders op de cabine en een schuine, gesloten achterklep. Hij maakte ze zo snel los en ik kan nog steeds niet bedenken hoe hij het deed en tijdens het zoeken op de buis kwam ik die tegen.

De makkelijke manier is om $60 uit te geven en een bedverlenger te kopen - ik gebruik de mijne de hele tijd om hout te vervoeren. Achterklep omlaag en hout vastbinden aan de voor- en achterste bindpunten van de bed en aan de bedverlenger. Plaats de standaard rode vlag aan het uiteinde en je bent klaar om te gaan. Heb op deze manier stukken van 16 voet lang zonder problemen vervoerd.

Mijn bedverlenger

Mijn veiligheidsvlag
Ja, de beste manier om lang hout te vervoeren! Ik heb er al 25 jaar een. Ik heb net 300 bdft populierenhout van 12' vervoerd.

Hoi allemaal. Suggesties over hoe lange planken (2x8x12) goed te vervoeren? Ik koop 30 stukken hout en moet weten of de achterklep plat of omhoog moet? Ik neem ook aan dat het gewicht geen probleem is? Bedankt
Ik heb een bijna identieke lading vervoerd met geweldige resultaten: achterklep omlaag; hout strak stapelen, hout vastzetten (doet misschien niets, maar het gaf me gemoedsrust); voorzichtig rijden om te voorkomen dat het hout verschuift. Dat is het. Ik heb de achterklep afgeplakt met schilderstape voor het geval er een steen omhoog zou komen.....

Als je de 2x12's op hun kant zet, zou dat het klapperen aan het buitenboordse uiteinde moeten helpen en passen ze alle 30 zonder te stapelen in de laadruimte. Je zult ze nog steeds aan beide uiteinden in een bundel willen vastbinden.

Hoi allemaal. Suggesties over hoe je lang hout (2x8x12) goed kunt vervoeren? Ik koop 30 stukken hout en moet weten of de achterklep plat of omhoog moet? Ik neem ook aan dat het gewicht geen probleem is? Bedankt
Ik ben het eens met degenen die aangeven dat je de achterklep naar beneden moet doen en een rode vlag moet gebruiken. Daarnaast moet je spanbanden gebruiken om het voorste deel van de lading vast te zetten, zodat het beneden blijft, anders schopt het omhoog en glijdt het uit de laadbak, zelfs als het achterste deel is vastgebonden. Onthoud dat de laadbak erg kort is.

Ik ben het eens met degenen die aangeven dat u de achterklep omlaag moet doen en een rode vlag moet gebruiken. Daarnaast moet u ratelbanden gebruiken om het voorste deel van de lading vast te zetten, zodat deze omlaag blijft, anders schopt deze omhoog en glijdt hij uit de laadbak, zelfs als het achterste deel is vastgebonden. Onthoud dat de laadbak erg kort is.
Hoi allemaal. Suggesties over hoe lange planken (2x8x12) goed te vervoeren? Ik koop 30 stukken hout en moet weten of de achterklep plat of omhoog moet? Ik neem ook aan dat het gewicht hiervan geen probleem is? Bedankt
Ik heb onlangs 10 2x8x16 PT-planken vervoerd met behulp van een bedverlenger. De verlenger wordt aan de trekhaak bevestigd en kostte me $ 55 (minder dan de bezorgkosten van $ 79 voor de planken en herbruikbaar). De verlenger voegde netto 3 voet toe aan de laadbak en achterklep en maakte de lading stabieler. Ik heb de planken ook aan elkaar gebonden door een 2x4 op hen vast te schroeven in de buurt van de cabine.

Hoi allemaal. Suggesties over hoe lange planken (2x8x12) goed te vervoeren? Ik koop 30 stukken hout en moet weten of de achterklep plat of omhoog moet? Ik neem ook aan dat het gewicht hiervan geen probleem is? Bedankt
Ik heb een trekhaakverlenging gekocht van ongeveer 5 ft. lang en heeft een verstelbare arm die recht omhoog gaat met een dwarsbalk erop van ongeveer 3 ft. breed. Het legt al het extra gewicht op de trekhaak, Harbor Freight of een van die bedrijven verkoopt ze. Het haalt al het gewicht van de achterklep.

Ik heb vaak 16' sierlijsten vervoerd met de achterklep omhoog en door het achterschuifraam met een of twee klemmen in de cabine en aan beide kanten achteraan vastgebonden. Je moet beide kanten achteraan vastbinden zodat de lading niet verschuift. Als je maar één kant vastbindt, kan de lading van de truck glijden, vraag me maar hoe ik dat weet. Ik zou geen 20 stukken via het achterraam kunnen vervoeren, maar ik kan wel 10 sierlijsten van 1" x 6" vervoeren.

Ik heb dit een tijdje geleden gepost. Ik heb het in al die jaren maar een handjevol keer gebruikt, maar elke keer werkte het geweldig! Het heet een “Hitch Hand”. Ik heb mijn 2006 Ridgeline ook nog!

Ik heb de Hitch-Hand. Ik heb hem gebruikt op mijn G1. Als ik mijn 17" kano wil vervoeren. Ik heb een beugel gemaakt om twee aanhangerlichten te bevestigen, een lange kabelboom gemaakt en deze teruggeleid naar de aanhangerstekker. Ik heb ook een vlag.

Ik heb ook een Cableas kanodrager. Die een paal recht omhoog plaatst vanaf de trekhaak. Hij heeft een draaibare t-top. Je legt een uiteinde van de kano of kajak op de tee, zet hem vast. Dan loop ik ermee naar de dakdrager. Ik heb een 2-traps kruk waarmee ik de kano op de dakdrager kan tillen.

Verzonden vanaf mijn SM-N975U met Tapatalk

Als je het je kunt veroorloven, wil je misschien eens kijken naar een bedverlenger die in de trekhaak past. De meeste hebben vastzetpunten om de lading vast te zetten. Ik heb een vriend die er net een heeft gebruikt om stukken van 16 voet te vervoeren met een Nissan Titan. Succes.

Ik zou het plat leggen met de achterklep naar beneden. Bevestig het zodat het niet verschuift. En zet een rode vlag op het einde zodat andere mensen het kunnen zien en je bedekken als je een staatsrecht hebt dat dit vereist. Ik denk dat het op de achterklep leggen er gewoon om vraagt.

Verzonden vanaf mijn SM-N975U met Tapatalk
Alles voorbij 2 voet van de achterbumper is illegaal.

Als je het kunt betalen, wil je kijken naar een bedverlenger die in de trekhaak past. De meeste hebben vastzetpunten om de lading vast te zetten. Ik heb een vriend die er net een heeft gebruikt om stukken van 16 voet te vervoeren met een Nissan Titan. Succes.
Maak je een grapje? Dat zou nutteloos zijn met de achterklep omhoog of omlaag. En zoals ik al eerder zei, is alles wat meer dan 2 voet achter de achterbumper zit illegaal. Als je ook het zicht op de kentekenplaat blokkeert, is dat ook illegaal.

Ik heb lange stukken materiaal vervoerd en één ding waar je over na moet denken, is het plaatsen van gewicht op het hout in de laadbak om te voorkomen dat het omhoog stuitert tijdens het rijden. Je kunt cementblokken gebruiken als gewichtsmateriaal net onder het achterruit. De afmeting van mijn laadbak uit 2018 tot het einde van de achterklep is 7 voet en je hebt 5 voet die uitsteekt, plus de truck zal lager zijn aan de achterkant door het gewicht.

MLogan
2018 RTL-T
Smyrna, TN
Maak je een grapje? Dat zou nutteloos zijn met de achterklep omhoog of omlaag. En zoals ik al eerder zei, is alles wat meer dan 2 voet voorbij de achterbumper is, illegaal. Als je ook het zicht op de kentekenplaat blokkeert, is dat ook illegaal.

Deze waren nuttig

Niet nuttig. Zoals ik al eerder zei, is alles wat meer dan 2 voet achter de achterbumper zit illegaal. Als u het zicht op de kentekenplaat blokkeert, is dat ook illegaal. Rode vlaggen zijn geen vrijbrief. Vraag het aan een politieagent van het ministerie van Verkeer en Waterstaat. Alles wat buiten de wettelijke grenzen valt, vereist een vergunning. Het maakt niet uit of het een POV of een commercieel voertuig is. De wet is van toepassing op ALLE voertuigen op de openbare weg.

Hoi allemaal. Suggesties over hoe je lang hout (2x8x12) goed kunt vervoeren? Ik koop 30 stukken hout en moet weten of de achterklep plat of omhoog moet? Ik neem ook aan dat het gewicht geen probleem is? Bedankt
Laat me je meer informatie geven, aangezien er veel te veel mensen zijn die je slecht advies geven.
Zoals ik al eerder zei, is alles wat meer dan 2 voet achter de achterbumper uitsteekt illegaal. Als je ook het zicht op de kentekenplaat blokkeert, is dat ook illegaal. Rode vlaggen zijn geen pas. Vraag het aan een DOT-agent. Alles buiten de wettelijke grenzen vereist een vergunning. Het maakt niet uit of het een POV of een commercieel voertuig is. De wet is van toepassing op ALLE voertuigen op de openbare weg.

41 - 60 of 107 Posts