Honda Ridgeline Owners Club Forums banner

Oplossing - Batterij verborgen om te starten

21K views 22 replies 13 participants last post by  wjfyfe  
#1 ·
Oké, het regent, 60 MPH wind ... en het begint te sneeuwen. Je moet de motorkap openen en je voorbereiden op je goede buurman om je een jump te geven. Oh, wacht ... de negatieve pool zit onder de luchtinlaat, ... ah, en dat zit onder de plastic afdekking met 9 clips. Je wordt doorweekt ... je hebt een keuze ... gebruik de positieve pool en zoek metaal voor de negatieve pool of riskeer het verliezen van clips, en nog meer doorweekt te raken terwijl je je nieuwe 2017 Ridgeline demonteert!

Oplossing...

Voeg een Boost, Jump Charge Plug toe. $20,00 ... en 15 minuten werk.

Attachments

#3 ·
Begrijp je het probleem niet? Je hebt toegang tot de pos-terminal en kunt de negatieve kabel op een bout of iets anders plaatsen. Heb het dit weekend nog gedaan toen ik de lichten had laten branden.

#4 ·
Begrijp het probleem niet? U kunt de pos-terminal openen en de negatieve kabel op een bout of iets anders plaatsen. Heb het dit weekend nog gedaan toen ik de lichten had laten branden.
Ik denk dat het probleem is als het andersom is en je probeert iemand anders te overbruggen. Meestal sluit je op de goede accu beide polen aan.

#10 ·
Ik begrijp niet hoe dit een oplossing is voor een batterij die bedekt is en moeilijk toegankelijk is wanneer de stekker met plastic bandjes aan de bovenkant van de batterij is bevestigd? Zouden er geen langere kabels aan moeten zitten en uit het batterijcompartiment gehaald moeten worden?

#11 · (Edited)
Ik heb een van die opladers voor mijn VFR. Met die opstelling zou je een verlengkabel, een male-to-male connector en een set accuklemmen kunnen gebruiken, allemaal aangesloten om je buurman snel uit de brand te helpen.

Als je sluw was, zou je het via de voorgrille kunnen leiden, net als de blokverwarming, en hoef je niet eens je motorkap te openen om het te doen.

#12 ·
Wanneer u het chassis gebruikt om de EMS te aarden, kan er een storing optreden. Er zijn drie chassiscontactpunten die dit zullen voorkomen ... maar het probleem is het gebruiksgemak.

Het NOCO-systeem (bijv. GB40) wordt geleverd met een lithium starthulp die u 20 starts geeft op een enkele lading. Dit zou zijn om uzelf te starten.
Voor anderen wordt het apparaat geleverd met startkabels die de X-Connect-kabel hebben die ook wordt aangesloten op de stekker op de batterijlocatie.

Daarnaast heeft het X-Connect-systeem veel kabelopties ... die passen in de batterijlocatiestekker die u installeert. https://no.co/products/accessories/x-connect

Steve

#13 ·
De connector in de buurt van de batterij laten zitten is perfect uit veiligheidsoogpunt. Kortsluiting in geleiders die naar batterijen lopen, is een veelvoorkomende oorzaak van batterijbranden. De tie-wraps en de bescherming van het gebied waar deze eindigt, bieden bescherming tegen weersinvloeden en mechanische schade. De lengte staat op de startkabels.

#21 ·
Ik ben niet zo slim met deze dingen. Ik heb een draagbare lithium-accustarter. Er staat dat je de (-) direct op de accu moet aansluiten, maar zoals we weten is dat niet gemakkelijk toegankelijk. Kan iemand me vertellen of dit een goed aardpunt is? Bedankt.
Diegene met + is GEEN goed aardpunt. De andere wel, dat is wat ik gebruik bij het vullen van mijn banden met mijn compressor.

#23 ·
Andere discussies:

Wat ik heb gedaan:

Bill