Oké, laatste bericht denk ik. Nadat ik klaar was met het plaatwerk, moest ik de voorste uitlaatpijp (Y-pijp) vervangen. Wees voorzichtig van wie je hem koopt, ik heb er een op eBay gekocht die niet om de oliepan paste. Koop een Walker-merk, het paste als een handschoen. Neem weg, draag altijd handschoenen, veiligheidsbril, brillen, schilden, ademhalingsapparatuur, de juiste lasveiligheidskleding, de juiste bril voor de plasmasnijder. Heb ik al gezegd hoeveel die plasmasnijder heeft geholpen, had de klus niet zonder hem kunnen klaren. Oh trouwens, ik heb heel weinig ervaring met lassen of enige vorm van metaalbewerking. Ik probeerde gewoon gezond verstand te gebruiken en alles strak en goed te maken. Al met al kostte het me met de uitlaatpijp het grootste deel van drie weekenden, van vrijdagavond tot en met zondag. Het was heet, vies werk, ik heb twee paar lashandschoenen versleten (opmerking voor mezelf, niet bezuinigen op lashandschoenen), een half dozijn ademhalingsapparaten, minstens drie shirts en een paar goedkope handschoenen en een goede paar leren handschoenen verpest. Ik had een kleine hik bij de inspectie, de monteur reed hem de baai in en het motorlampje ging branden, een verdampingsspoelklep. Mijn monteur was onder de indruk van het werk. Maar nu ben ik minstens een jaar goed en ik ben net over de 220K mijl gegaan. Het beste, ik zei tegen mijn vrouw: Zie, ik zei toch dat ik het kon... oh en geen autokosten. Al met al kostte het me minder dan $ 500 voor dorpels, lasdraad, slijpschijven, primer, verf en bedliner, de plasmasnijder niet meegerekend en ik had het staal gratis.