Iemand dit helemaal uitgevogeld? Ik raak ZO gefrustreerd. Ik ben behoorlijk technisch onderlegd, maar deze heeft me goed te pakken.....
Ik heb hetzelfde probleem met mijn '25 BE die ik vorige maand heb gekocht. Ik raak behoorlijk gefrustreerd door mijn pogingen om dit goed te laten werken - ik heb nooit een probleem gehad met mijn '17 RTLE
- Ik heb de opties voor de helderheid van het radioscherm in de radio geprobeerd - geen hulp
- Ik heb de helderheidsopties voor het dashboard geprobeerd, die ook de helderheid van de radio tegelijkertijd verlagen - ook geen hulp
- Ik heb het geprobeerd via de ingebouwde draadloze CarPlay (mijn gebruikelijke manier van gebruiken) EN ik heb Apple bedraad rechtstreeks op mijn telefoon geprobeerd - geen hulp.
- Ik heb het geprobeerd met de verlichting van de truck in de AUTO-modus en vervolgens ook in de parkeerlichten en koplampen AAN - helpt niet.
- Als ik verwacht dat Apple Maps donker is op het radioscherm van de truck, staat het scherm van de truckkaarten in de "dag"-modus, maar het scherm van mijn telefoon staat in de donkere modus
- Terwijl Apple Maps de dagmodus weergeeft, schakelen Waze en Google Maps correct naar de donkere modus op het radioscherm van de truck. Ik kan een video laten zien die deze eigenaardigheid laat zien.
- Omdat de andere apps werkten, dacht ik dat het misschien een Apple Maps-instelling was, maar ik heb het geprobeerd in mijn Ford Edge en de Mazda CX5 van mijn dochter en donkere Apple Maps op de displays van de auto werken prima.
Ik weet niet zeker wat ik hierna moet controleren. Heeft iemand anders ideeën?