Honda Ridgeline Owners Club Forums banner

Chromen deurbekleding

9.7K views 14 replies 9 participants last post by  JamesW  
#1 ·
Heeft iemand de Honda "Chrome Door Trim" (zie bijgevoegde stockfoto) op zijn G2? Ik zou graag wat "real life" foto's zien om een beter idee te krijgen van hoe deze eruit zien. Bonuspunten als iemand een DYI-installatie heeft gedaan en inzichten, tips en/of foto's van het installatieproces kan delen.

Attachments

#2 ·
Ik heb het op de mijne. De dealer heeft het geĂŻnstalleerd, dus sorry, geen echte installatie-ervaring. Maar ik hou wel van het chroom op mijn truck. Veel mensen maken alles zwart. Ik ben van de tegengestelde groep die op Trump stemt lol

#3 ·
Ik heb het op de mijne. De dealer heeft het geĂŻnstalleerd, dus sorry, geen echte levenservaring. Maar ik hou wel van het chroom op mijn truck. Veel mensen maken alles zwart. Ik kom uit de tegengestelde groep die op Trump stemt lol

Steve M
Trump EN chroom. We denken hetzelfde! Is er een kans dat je een foto kunt plaatsen? Van het chroom, niet van The Donald. Ik wed dat het er geweldig uitziet op je Deep Scarlet Pearl.

#5 ·
Bedankt voor het plaatsen, Steve! Dat ziet er echt mooi uit. Ik moet beslissen of er voldoende contrast zal zijn tussen het chroom en mijn Lunar Silver Metallic lak om het er zo mooi uit te laten zien.

#6 ·
Ik vind de looks van de onderste chromen lijsten ook mooi. Ik heb een set gezien bij de dealer op een Pilot en ze zagen er mooi uit. Persoonlijk denk ik dat ze te laag zitten om veel goeds te doen wat betreft deukbescherming van andere deuren, maar de looks zullen iets toevoegen aan elke RL, dat wil zeggen die met bovenste chromen lijsten rond de deuren. De lijsten zien eruit als metaal en voelden ook zo aan, ik heb ze persoonlijk met mijn vinger aangetikt en ze voelden niet als composiet vinyl. Door de installatie-instructies en de manier waarop ze zijn geĂŻnstalleerd, zou ik zeker metaal zeggen.

#7 ·
Ik heb deze week BODY SIDE MOLDINGS en CHROME DOOR TRIM op mijn Obsidian Blue RTL-E laten installeren. Hier zijn foto's van voor, na de lijst en vervolgens met lijst en trim. Ik heb ze gekocht bij Bernardi en laten installeren in een plaatselijke carrosseriebedrijf (te veel voor mij om het zelf te doen).

Attachments

• Like
Reactions: Pacman9270
#9 ·
Blij dat ze je hebben geholpen beslissen!

#10 ·
Fijn dat de foto's u geholpen hebben te beslissen!

• Like
Reactions: BillfrmCalgary
#15 ·
Ik heb chroom op mijn deurvensterlijsten geplaatst. Het ziet er geweldig uit.

Delicate vleugjes chroom zien er naar mijn mening mooi uit. Ik was er niet zeker van of het chroom op de deurvensterlijst er goed uit zou zien, maar uw foto heeft me ertoe aangezet om verder te onderzoeken. De vervagende matzwarte lijst op mijn RTL-T ziet er al ruw uit. Wilt u mij alstublieft in de juiste richting wijzen om dit artikel te kopen? Bedankt, Roomsuper.
Ik ben in de war door deze post. Het klinkt alsof Roomsuper, die een RTL-T heeft, iemand heeft geciteerd die een RTL-E heeft met chromen raamlijsten. Maar het profiel van Roomsuper laat zien dat hij een RTL-E heeft.

Ik heb B&I Chrome Post Trims bekeken:

https://www.carid.com/2018-honda-ridgeline-chrome-accessories/bi-pillar-posts-226075468.html

De matzwarte raamlijst van mijn Pilot ziet er ook niet goed uit. Ik zal binnenkort misschien chromen lijsten plaatsen.