Honda Ridgeline Owners Club Forums banner

Aanbevelingen voor hondenbescherming en beddengoed?

18K views 29 replies 22 participants last post by  fulayhan  
#1 ·
Ik ben nieuw op dit forum en een nieuwe eigenaar van een 2019 Ridgeline RTL-E. FANTASTISCH voertuig in alle opzichten. Ik ben op zoek naar aanbevelingen voor een hondenhoes voor de achterbank - en uw aanbeveling voor een hoes voor de laadbak.

We hebben twee honden - redelijk goed opgevoed - maar we moeten de lederen stoelen en de zijdeuren beschermen. We willen ook een hek installeren dat voorkomt dat de honden bij ons "inchecken" op de voorstoel. Alle aanbevelingen zouden geweldig zijn!

We moeten de laadbak van de truck afdekken - vooral als we hier in Noord-Wisconsin de winter ingaan. Alle aanbevelingen zouden geweldig zijn!

#2 ·
Ik ben nieuw op dit forum en een nieuwe eigenaar van een 2019 Ridgeline RTL-E. FANTASTISCH voertuig in alle opzichten. Ik ben op zoek naar aanbevelingen voor een hondenhoes voor de achterbank - en uw aanbeveling voor een hoes voor de laadbak.

We hebben twee honden - redelijk braaf - maar we moeten de lederen stoelen en de zijdeuren beschermen. We willen ook een hek installeren dat voorkomt dat de honden bij ons "inchecken" op de voorstoel. Alle aanbevelingen zouden geweldig zijn!

We moeten de laadbak van de truck afdekken - vooral als we hier in Noord-Wisconsin de winter ingaan. Alle aanbevelingen zouden geweldig zijn!
Ik heb de Honda OEM-achterbankhoes op mijn 2019 RTL-E en hij heeft het tot nu toe goed volgehouden.

Ik ben voor de Peragon-laadbakhoes gegaan en ik ben er zeer tevreden mee.

#3 ·
Travel Safety Pet Barrier lijkt de goedkope versie te zijn van wat je wilt om je honden op de achterbank te houden tijdens het rijden. Er zijn grotere en duurdere versies. Ik heb ook de Honda OEM achterbankhoezen, erg goed en hebben een omgevallen bloempot (water en al) ervan weerhouden het leer op enigerlei wijze te beschadigen. Ik heb alleen de OEM tonneau cover, dus ik kan geen volledige hardtop covers aanbevelen uit ervaring, als dat is wat je zoekt.

• Like
Reactions: DMHastings
#4 ·
Had hetzelfde nodig, kocht een Meadow Lark hondenhangmat van Amazon en het werkte wel, maar mijn Sheptard ontdekte al snel hoe hij over de voorste mesh-beperking kon komen die aan de voorste hoofdsteunen is vastgeklikt.

Ik werk aan een PVC-pijpenframe om de hondenhangmat in de Ridgeline te ondersteunen en haar uit de voorstoelen te houden, afneembaar voor als er mensen achterin rijden. Mijn hond reed een paar jaar geleden de Mazda 6 Wagon van mijn vrouw in een geparkeerde auto door voorin te komen toen ik de auto liet draaien om een dvd in een retourgleuf bij de verhuur te stoppen. Ze verloor haar rijbewijs en ik kreeg een strenge lezing van de politie en betaalde voor de kleine schade aan de auto die ze had aangereden.

#6 ·
407156
Als u zich zorgen maakt over honden op de stoelen, klapt u de stoelen omhoog.

Als u zich zorgen maakt over honden die in de cabine rondlopen, neem dan een tuigje en een koord en zet deze vast aan het vrouwelijke uiteinde van de veiligheidsgordel of aan de ankerpunten. Sowieso veiliger voor de hond.

#7 ·
Ik heb de WeatherTech-beschermer voor de achterbank op mijn 2019-model geplaatst en ben er blij mee. Ik heb een oudere hond en we hebben een paar rommeltjes op de beschermer. Gemakkelijk te verwijderen, in de was te gooien en terug te plaatsen. Ik heb geen mechanisme om de toegang tot de voorstoelen te blokkeren. Vaker wel dan niet wacht hij op de bestuurders- of passagiersstoel en keert hij terug naar achteren als we terugkomen bij de truck.

Voor bedcovers heb ik de Lomax-cover gebruikt. Geweldige pasvorm, laag profiel, eenvoudige installatie en verwijdering indien nodig.

#9 ·
Hondenhoes: De prijs is een beetje gestegen voor degene die ik kocht, maar hij is van zeer hoge kwaliteit. Zeer dik en heeft een mooie canvasachtige afwerking. Ik had in eerste instantie een goedkope gekocht, maar na 1 keer wassen braken de gespen. Deze heeft riemen met metalen knopen die afneembaar zijn als je hem moet wassen. Blijft probleemloos op zijn plaats. Link: https://smile.amazon.com/gp/product/B01LCJB2PO/ref=ppx_yo_dt_b_search_asin_title?ie=UTF8&th=1

Bedhoes: Ik heb er een paar geprobeerd (Extang Encore trifold, Pergaon). Uiteindelijk kwam ik uit op de Bak Revolver X4. Ik vond de Extang erg goed, maar ik wilde een bedrek toevoegen, wat betekende dat ik de tri-fold niet kon gebruiken. Peragon zag er mooi uit, maar zou voor mijn behoeften veel te gemakkelijk krassen (plus je verliest ongeveer een voet van het bed). Bak heeft een mooie afwerking en rolt gemakkelijk op. Niet super gemakkelijk om eraf te halen, maar opgerold heb je toegang tot het grootste deel van het bed. Jason B heeft me aan een geweldige prijs voor de Revolver X4 geholpen.

#10 ·
Ik heb een Weathertech-achterbankhoes gekocht, die vrij duurzaam is, en vervolgens een stuk schuim gesneden en bekleed om voor de achterbank op de vloer, achter de voorstoelen, te leggen. Het creëert een solide bed. Ik heb ook een armsteun gemaakt die over de consoleschuifdeur en tussen de armleuningen past.

#18 ·
Een zitzak is het ergste voor een hond, IMHO. Met mijn constructie van een hondenplatform kan de hond zich 'afzetten' in een bocht of een stop. Net als motorrijders. Met een zitzak is er niets voor de 'instincten' van de hond om mee te doen, waardoor de hond onzeker wordt. Deze hond van mij is 16 jaar oud en het gaat niet goed met wakker worden of evenwicht. In de R/L staat ze de hele rit en kijkt ze naar de wereld die voorbijgaat. In mijn GMC had ik een vergelijkbaar hondenplatform, gebouwd op de vloer. Ze kon met de GMC uit het raam kijken. Maar met de R/L let ze meer op dingen en lijkt ze meer van de rit te genieten.

#19 ·
Een zitzak is naar mijn mening het slechtste voor een hond. Met mijn constructie van een hondenplatform kan de hond zich 'afzetten' in een bocht of een stop. Net als motorrijders. Met een zitzak is er niets voor de 'instincten' van de hond om mee te doen, waardoor de hond onzeker wordt. Deze hond van mij is 16 jaar oud en het gaat niet goed met wakker worden of evenwicht. In de R/L staat ze de hele reis en kijkt ze naar de wereld die voorbijgaat. In mijn GMC had ik een vergelijkbaar hondenplatform, gebouwd op de vloer. Ze kon uit het raam kijken met de GMC. Maar met de R/L let ze meer op dingen en lijkt ze meer van de rit te genieten.
Interessant. Mijn hond vond het geweldig, zou nergens anders in het voertuig zitten. Zet hem op de juiste hoogte om te gaan liggen en uit de ramen te kijken, en hij settelde net genoeg om niet uit balans te raken in de bochten.

Ook droeg hij een halster die aan de veiligheidsgordel vastklipte. Onze huidige hond doet hetzelfde. Ik denk dat YMMV.

#20 ·
Bedankt voor de opmerkingen en gedachten. Ik kan de "YMMV" 'vertalen' en ben het ermee eens. Mag ik met uw hond opmerken dat hij in bed ligt en niet staat om uit het raam te kijken. Maar uiteindelijk, als de hond gelukkig is, is dat alles wat telt; twee verschillende benaderingen met een goed eindresultaat - nu kunnen de lezers dit kiezen om te passen.

#21 ·

We hebben twee honden - redelijk goed opgevoed - maar we moeten de lederen stoelen en de zijdeuren beschermen. We willen ook een hek installeren dat voorkomt dat de honden bij ons "inchecken" op de voorstoel. Alle aanbevelingen zouden geweldig zijn!

Ik heb een Softtopper gekocht en geniet van de veelzijdigheid van een open laadbak wanneer dat nodig is, en bescherming van de uitrusting tegen de elementen wanneer deze gesloten is. Het houdt nieuwsgierige blikken weg en kan dienen als een hondenhok als we ze bij de truck moeten achterlaten. ST heeft een achterruit met gaas en de zijkanten kunnen worden opgerold voor ventilatie. Ik heb zelfs een batterijgevoede plafondventilator achterin geĂŻnstalleerd.

Image

#27 ·
Ik heb een Softtopper gekocht en geniet van de veelzijdigheid van een open bed wanneer dat nodig is, bescherming van de uitrusting tegen de elementen wanneer deze gesloten is. Het houdt nieuwsgierige blikken weg en kan dienen als een kennel wanneer we ze bij de truck moeten achterlaten. ST heeft een achterruit met scherm en de zijkanten kunnen worden opgerold voor ventilatie. Ik heb zelfs een batterijgevoede plafondventilator achterin geĂŻnstalleerd.

View attachment 407284
Bedankt voor dit fragment. Ik denk dat ik er eens op internet naar ga kijken.

#22 ·
Ik heb de zwarte Honda hoezen (neopreen?) gekregen. Duur, maar de moeite waard.
Daarnaast heb ik, gewoon omdat we ze al van een vorig voertuig hadden, de gewatteerde 4Knines hoes.
Ik geloof dat 4Knines ook deurhoezen maakt.
De hoezen zijn goed gemaakt en wasbaar.
We hebben ze al jaren en zijn zeer tevreden.

#23 ·
Mijn pup draagt een veiligheidsgordel om haar achterin te houden en zit op de grond in een bed of deken. Wat de deurbeveiliging betreft, ik zag iemand op de forums een armleuningbeschermer maken. Het had in feite een inzetstuk dat in de bekerhouder paste met een platform erbovenop dat de hele armleuning en de raamknoppen bedekte... als dat logisch is.

#24 ·

Dit is de hoes die ik heb gekocht en waar ik erg blij mee ben. Het is een soort imitatieleer en past goed. Ik heb een 60# Huskie-Duitse Herder kruising en het is bestand tegen haar gebruik. Het was een veel goedkopere optie en ziet er beter uit dan de Weather Tech stoelbekleding. Ik hoop dat dit je helpt.
407292

#25 ·
Eigen hondenhoes voor de achterbank en hij houdt goed stand. Ik heb een Retrax-bedhoes en ik vind hem erg fijn, behalve dat ze de T-gleuf bedrails niet maken voor de Honda ridge, waardoor je accessoires zoals een ladderrek of opbergruimte boven het bed kunt gebruiken. Ze zeggen dat dit komt door de vorm van de Honda ridge line bed.

Te spreken over beide.

#26 ·