Ik heb mijn truck gisteren teruggekregen van de dealer nadat mijn bestelde HPD-spatborden en grille waren geïnstalleerd (gekocht als onderdeel van de deal). Het probleem is dat de openingen waar de bumper de spatbord en de onderkant van de koplamp raakt, er een beetje verkeerd uitzien voor mij. Ik heb niet echt iets om het mee te vergelijken, maar ze lijken groter dan ik me herinner, alsof de bumper niet goed is uitgelijnd/geïnstalleerd. Gezien het feit dat ik losse en ontbrekende schroeven in de spatbordkuip heb gevonden, heb ik op dit moment geen vertrouwen in de dealer.
De foto's tonen alleen de passagierskant, maar de bestuurderskant ziet er hetzelfde uit. Het ziet er redelijk goed uit totdat je er dichtbij bent en je de opening echt kunt zien. Het lijkt erop dat het ook op de clips zit, voor zover ik kan zien. Is dit geen probleem of is er iets wat ik kan doen om de pasvorm te corrigeren?
De foto's tonen alleen de passagierskant, maar de bestuurderskant ziet er hetzelfde uit. Het ziet er redelijk goed uit totdat je er dichtbij bent en je de opening echt kunt zien. Het lijkt erop dat het ook op de clips zit, voor zover ik kan zien. Is dit geen probleem of is er iets wat ik kan doen om de pasvorm te corrigeren?