Miljarden dollars. Ugh.
Hoe is Fox News slechter dan welke andere "nieuwsbron" dan ook tegenwoordig? Ik heb het opgegeven om me druk te maken over wie het artikel plaatst en duik gewoon in het vlees achter het artikel. Soms zit er vlees in (zoals in dit geval), soms niet. Caveat emptor.Fox News...![]()
Voor de mensen door de mensen is op de achterste pit van een elektrische oven gezet.
Miljarden dollars. Ugh.
Bij mijn korte blik heb ik niets schokkends gevonden. Het lijkt erop dat het meeste geld in de vorm van belastingkredieten zat, waaronder voor energiezuinige woningen ($1,7 miljard) en zonnepanelen in woningen ($1,4 miljard). Er zijn ook een flink aantal subsidies voor biobrandstoffen en ethanol.Ik geloof dat dit het rapport is waar ze naar verwezen.
https://www.eia.gov/analysis/requests/subsidy/pdf/subsidy.pdf
Het lijkt erop dat groene energie meer $$$ krijgt dan andere energiebronnen. Uit mijn korte scan vermoed ik dat er lang niet genoeg naar het net gaat. Of al deze uitgaven goed en/of noodzakelijk zijn, zou ik zeggen dat het moeilijk is om zelfs maar te speculeren, behalve te zeggen dat overheidsuitgaven meestal de beste manier zijn om veel geld naar rijke vrienden en machtige boeven te sluizen.![]()
wat de reden is waarom de planeet er momenteel zo'n puinhoop van maakt.
Om geen namen te noemen, maar er is net iemand overleden die nooit meer dan $175k per jaar verdiende, maar toch meer dan $1 miljard waard was. Maar onderzoek nooit handel met voorkennis om te onderzoeken hoe het gebeurt.Natuurlijk is de overheid "alles in op EV's" - kijk maar eens waar de portefeuilles van politici gepositioneerd zijn. Zoals Pelosi...
Is het niet een beetje moeilijk om politiek te scheiden van een campagne om ons allemaal EV's op te dringen?Deze draad ontspoorde al na 15 berichten. Ga alsjeblieft de goede weg en vermijd de politiek.
Maar de artikelen... interviews met Jimmy Carter, John Lennon...Was dit draadje een soort test?
Ik bedoel, de titel ervan bevat de woorden regering en subsidieert en de link bevat Biden admin en we worden geacht politiek te vermijden?
Ik heb het gevoel dat mijn vader me waarschuwde om uit de buurt van zijn stash van Playboys te blijven, maar toen een paar nummers op mijn bureau legde naast mijn stripboeken.
Hmmm... wat te doen, wat te doen?
Welnu, zoals anderen al hebben gezegd, betalen we al tientallen jaren veel subsidies aan Big Oil.
Miljarden dollars. Ugh.
Nee, doe dat niet. Ik haat het als threads gesloten worden. Zelfs als mensen het oneens zijn, zijn er goede dingen die iedereen kan leren.Kreeg vandaag de waarschuwing van het Emergency Broadcast System op mijn mobiele telefoon. Ik denk dat het een vroege waarschuwing was over de vernietiging van deze thread.
De meest agressieve staten pushen voor 2035, en dat is nog steeds twaalf jaar weg, dus je hoeft er niet wakker van te liggen. De meeste staten zullen hun agressieve houding opgeven als de omstandigheden dat aangeven, en er zullen tegen die tijd minstens twee kansen zijn voor veranderingen in het federale regime, ook... niet dat dat veel verschil zal maken, zo niet....
Ik kan me voorstellen dat dit over een jaar of 10 een "ding" wordt, maar iemand wordt schatrijk van deze EV-push en ik denk dat we allemaal weten wie dat is![]()