Honda Ridgeline Owners Club Forums banner

Hoe schakelt u het alarm uit als het per ongeluk is afgegaan?

33K views 9 replies 9 participants last post by  Preston  
#1 ·
Stel je een perfecte ochtend voor in een campingresort...het is 8:00 uur en de zon staat al hoog aan de hemel en is warm :p. Ik ben op en uit de tent en ik laat mijn ramen zakken met mijn sleutel-afstandsbediening om het af te laten koelen voordat we voor de dag vertrekken. Ik loop naar de truck en probeer de deur te openen...duh, hij is op slot... dus ik reik naar binnen en ontgrendel...oeps... je weet wat er daarna gebeurt... nadat ik iedereen op ongeveer 15 meter van mijn camping had wakker gemaakt :( ....dus, hoe zet je het alarm uit ?? ...:eek: :eek:

#3 ·
CUinaRidge said:
Precies hetzelfde gedaan!!!

Moet de sleutel in de bestuurdersdeur steken en de deur op slot en van het slot doen, dan gaat het alarm uit.

Sleutelhanger werkt niet!!

:)
Weet je zeker dat de afstandsbediening niet werkt? Ik kon zweren dat het bij mij werkte... gewoon op ontgrendelen drukken en het gaat uit.

#4 ·
swampler said:
Weet je zeker dat de fob niet werkt? Ik kon zweren dat het voor mij werkte... gewoon op ontgrendelen drukken en het gaat uit.
Ik had vanochtend een eerdere post in een andere thread over "alarm slaat op hol", en toen mijn spastische alarm in mijn garage afging, drukte ik als een gek op beide knoppen van de fob en binnen een paar seconden ging alles uit. Ik ben blij te zien dat ik niet de enige ben die buren (en kampeerders en.....) wakker maakt.

#5 ·
Hehehe...Laat dit bericht een waarschuwing zijn voor iedereen om eropuit te gaan en uit te proberen hoe je het alarm het beste kunt uitschakelen, zodat we, als we in een slechte situatie zitten en de hele camping wakker hebben gemaakt, weten hoe we moeten reageren... Ik zal dit morgen doen... Bedankt voor de tip

#6 ·
CUinaRidge said:
Precies hetzelfde gedaan!!!

Moet de sleutel in de bestuurdersdeur steken en de deur op slot en van het slot doen, dan gaat het alarm uit.

Sleutelhanger werkt niet!!

:)
Ja, de fob werkt wel. Precies hetzelfde is me gisteren overkomen voor mijn huis. Ik opende alle ramen met de fob om de truck af te koelen, voordat mijn vrouw en ik uit eten gingen. Het was 10-15 minuten voordat we vertrokken en alle deuren waren op slot toen we naar de truck gingen. Mijn vrouw was de eerste die bij de truck kwam, haar deur was op slot, dus ze reikte door het open raam en ontgrendelde haar deur...en het alarm ging af. Ik was bezig de deuren te ontgrendelen met de fob en, zodra het alarm afging, drukte ik op de ontgrendelknop op mijn fob en het alarm ging uit.

Oh, ook...ik heb dit een paar weken geleden op de harde manier geleerd. Als je alarm afgaat en je laat het dan vanzelf uitgaan, dan gaat het alarm weer af als je de truck probeert te starten met de valet-sleutel.

#8 · (Edited)
Wauw! Ik heb er nooit echt over nagedacht, dus ik was onder de indruk dat het beveiligingssysteem in onze RL's gewoon de startmotor uitschakelde. Ik besefte niet dat het een echt "hoorbaar alarm" heeft! :eek: Ik neem aan dat de claxon hiervoor wordt gebruikt? Hoe kon ik dit in de handleiding missen! Pff! Beter weer even in de pagina's duiken... :rolleyes: Oh! En ik sta borg voor de "reikwijdte techniek" die Mugen net noemde... Een vriend liet me dat zien. Hij opende zijn mond wijd en gebruikte het ook als een "concentrator" (zoals hij het noemde)!

#10 · (Edited)
Oorspronkelijk geplaatst door cdepuydt

Oh, ook... Ik heb dit een paar weken geleden op de harde manier geleerd. Als je alarm afgaat en je het dan gewoon vanzelf laat uitschakelen, gaat het alarm weer af als je de vrachtwagen met de valet-sleutel probeert te starten.

lol cool!:D :D :D :D