Honda Ridgeline Owners Club Forums banner

Spugen uitlaat

2.8K views 13 replies 4 participants last post by  typesfanatik  
#1 ·
Ik heb mijn vrienden van Spugen/Anthony's Muffler Shop in Whittier, CA, laatst mijn uitlaat laten doen. Deze bestaat uit 2,5" id mandrel gebogen pijp, Magnaflow resonator en Magnaflow uitlaatdemper. Ik merk prestatiewinst en de toon is G35-achtig maar meer keelachtig en dieper.

#4 · (Edited)
Het was iets van $450 + belasting of zoiets. Moet de bon nog eens bekijken. Ik heb net het gealuminiseerde staal gekregen in plaats van roestvrij staal. Ik ben geen grote fan van het uber glanzende. De installatietijd was ongeveer 3 uur.

#5 ·
Eén ding dat me opviel aan de standaard uitlaat is hoeveel een bottleneck het is, vooral voor zo'n grote motor. De buitendiameter is ongeveer 2,5" bij de kat-flens, dan vermindert deze tot ongeveer 60 mm (2,34xxxxxxx") voor de rest van de b-pijp en vermindert opnieuw bij het binnengaan van de pre-demper. Uit de pre-demper ziet het eruit als een 2" buis.

#7 ·
Ik zal een plek moeten vinden met een AWD-dyno.

#8 ·
lol cmon je bent in Cali, de tunerhoofdstad van de VS. Ik weet dat er ergens een AWD-dyno is.

ik zou graag wat cijfers zien voordat ik een inlaat en uitlaat toevoeg.

#9 ·
Ik zou naar XS kunnen gaan, maar Eric Hsu gaat me een arm en een been kosten en Mike Kojima gaat met mijn hoofd rotzooien, alleen maar om met me te ****en. Het is allemaal goed hoor. LOL

#11 ·
OK. Ik wacht tot na mijn eerste olieverversing om het te laten doen. Ik zal gewoon geen standaard basislijn hebben.

#12 ·
C25A1guy said:
OK. Ik wacht tot na mijn eerste olieverversing om het te laten doen. Ik zal gewoon geen standaard basislijn hebben.
geen probleem, ik heb een aantal standaardnummers op de AEM-site gezien, geloof ik

#13 ·
Er lijkt iets niet te kloppen aan de dyno-cijfers op de AEM-site. Ik bedoel, er zit maar 4 pk of koppel verschil in, toch? Bovendien plaatsen ze niets over tijdvariabelen, vochtigheid, temperatuur, etc. Bovendien kan die kleine hoeveelheid pk's gewoon afkomstig zijn van inconsistenties van de dyno of de auto (verhoogde IAT's?)