Honda Ridgeline Owners Club Forums banner
81 - 82 of 82 Posts
Discussion starter · #81 ·
Nou, weer terug. Dus mijn in de late zomer van 2021 gekochte RTL-E heeft in dienst gestaan ​​voor de naadafdichtingslekkage waardoor de achterste tapijten nat werden. Tot nu toe lijkt die reparatie te houden, maar nu gaat hij voor de 3e keer voor de lekkende achterruit. De eerste keer dat hij hiervoor naar binnen ging, ongeveer een maand geleden, had de dealer de truck ongeveer 3 dagen en kon hij het niet diagnosticeren. Dus planden ze dat hij naar een schadeherstelbedrijf zou gaan. Schadeherstelbedrijf beweert de lekkage te hebben gevonden en afgedicht. Het schadeherstelbedrijf heeft hier twee weken over gedaan. Ik haalde de truck afgelopen woensdag op en op vrijdag (mooi weer) besloot ik zelf te controleren of ze het hadden gerepareerd. Nope. Binnen 30 seconden nadat ik mijn tuinslang op het dak van mijn RL had gehouden, verscheen dezelfde lekkage. Beide hoeken van mijn achterruit vertonen een straal water die naar binnen druppelt. Ik liet de slang vallen en reed rechtstreeks naar de dealer. De dealer belde het schadeherstelbedrijf en ze stemden ermee in om nu de achterruit volledig te vervangen. Zodra de onderdelen beschikbaar zijn, bellen ze me om de afspraak te plannen. Dus 4 maanden eigendom, ik heb er maar 3 van kunnen genieten. Frustrerend op zijn zachtst gezegd. Het punt is dat geen van deze lekkages bekend zou zijn geweest als deze groep me niet had aangemoedigd om ernaar te zoeken. Als je een 2e generatie RL bezit en dit leest, zoek dan naar deze lekkages. Til de dorpel van de achterdeur op en controleer op vocht onder het tapijt. Pak je tuinslang, zonder sproeier, en spuit het dak van je truck en de achterruit af. Controleer de binnenhoeken op lekkages. Water hoort niet in de binnenkant van je cabine. Als je er wat vindt, vertel het dan aan je dealer. Als het vervangen van de achterruit dit voor mij niet oplost, is mijn volgende stop een advocaat voor de citroenwet.

Nou, weer terug. Dus mijn 2021 RTL-E, eind augustus gekocht, is in gebruik geweest voor het lek in de naadafdichting waardoor de achterste tapijten nat werden. Tot nu toe lijkt die reparatie te houden, maar nu gaat hij voor de 3e keer voor het lekken van de achterruit. De eerste keer dat hij hiervoor naar binnen ging, ongeveer een maand geleden, had de dealer de truck ongeveer 3 dagen en kon hij hem niet diagnosticeren. Dus planden ze dat hij naar een carrosseriebedrijf zou gaan. Carrosseriebedrijf beweert dat ze het lek hebben gevonden en afgedicht. Het carrosseriebedrijf heeft hier twee weken voor nodig gehad. Ik haalde de truck vorige week woensdag op en op vrijdag (mooi weer) besloot ik zelf te controleren of ze hem hadden gerepareerd. Hoor eens. Binnen 30 seconden nadat ik mijn tuinslang op het dak van mijn RL had laten lopen, verscheen hetzelfde lek. Beide hoeken van mijn achterruit vertonen een straal water die naar binnen druppelt. Ik liet de slang vallen en reed rechtstreeks naar de dealer. De dealer belde het carrosseriebedrijf en ze stemden ermee in om nu de achterruit volledig te vervangen. Zodra de onderdelen beschikbaar zijn, bellen ze me om de afspraak te plannen. Dus 4 maanden eigendom, ik heb er maar 3 van kunnen genieten. Frustrerend om het zacht uit te drukken. Het punt is dat geen van deze lekken bekend zou zijn geweest als deze groep me niet had aangemoedigd om ernaar te zoeken. Als je een 2e generatie RL bezit en dit leest, zoek dan naar deze lekken. Til de dorpel van de achterdeur op en controleer op vocht onder het tapijt. Pak je tuinslang, zonder sproeier, en spuit het dak van je truck en de achterruit af. Controleer de binnenhoeken op lekken. Water hoort niet in de binnenkant van je cabine. Als je er wat vindt, vertel het dan aan je dealer. Als het vervangen van de achterruit dit voor mij niet oplost, is mijn volgende stop een advocaat voor de citroenwet.
Ja... deed het de dag dat ik mijn 22 een maand geleden mee naar huis nam.

81 - 82 of 82 Posts