Ik ben lid geworden van deze groep nadat ik mijn RL had gekocht, in de verwachting hem te laten zien als een trotse eigenaar en ook meer te leren van anderen met meer ervaring. Ik had me nooit voorgesteld dat ik twee maanden na de aankoop het plastic van het tapijt bij de achterdeuren zou trekken en water zou vinden dat in de tapijtlaag was opgezogen. Dit blaast me gewoon weg. Ik heb het vanmorgen aan mijn lokale Honda-servicemanager laten zien en hij heeft mijn probleem erkend. Een snelle zoekopdracht op zijn computer naar "2021 Ridgeline Water Leak" op een priv
Honda-site bevestigde dat dit een bekend probleem is, samen met stappen om het op te lossen. Ik ben blij dat Honda dit heeft erkend, ik hoop alleen echt dat de 2 dagen die hij voor mijn voertuig heeft gepland, voldoende zijn om dit op te lossen. Geloof me, ik heb mijn twijfels, want ik heb de verschillende berichten van anderen gelezen. De tijd zal het leren. Ik heb er geen spijt van dat ik mijn 2003 Tundra voor deze RL heb verkocht, maar wauw, geen geweldige eerste indruk.
Honda-site bevestigde dat dit een bekend probleem is, samen met stappen om het op te lossen. Ik ben blij dat Honda dit heeft erkend, ik hoop alleen echt dat de 2 dagen die hij voor mijn voertuig heeft gepland, voldoende zijn om dit op te lossen. Geloof me, ik heb mijn twijfels, want ik heb de verschillende berichten van anderen gelezen. De tijd zal het leren. Ik heb er geen spijt van dat ik mijn 2003 Tundra voor deze RL heb verkocht, maar wauw, geen geweldige eerste indruk.