Honda Ridgeline Owners Club Forums banner

Favorite Parts Store

• Bernardi Parts

Votes: 2 100%
  • OEM Part Source

Votes: 0 0%

Bernardi Parts vs. OEM-onderdelenbron

22K views 18 replies 9 participants last post by  Robbie M  
#1 ·
Ik merk dat veel eigenaren Bernardi Parts gebruiken. Is daar een reden voor? Ik heb OEM Part Source gebruikt om al mijn accessoires te kopen. Ze zijn altijd goedkoper dan Bernardi en ik ben nog nooit teleurgesteld geweest. Verzending zou iets sneller kunnen, maar ik dacht dat dat gewoon door COVID kwam.

#6 ·
Ik weet niet zeker wat ze echt zijn, maar ze verkopen onderdelen met korting voor Honda, Ford, Toyota, etc. Ik dacht dat ze misschien geassocieerd waren met een dealergroep, maar hun website geeft niet veel info over Over Ons.
Je moet wat dieper graven. :)

BBB vermeldt een "Clifford Murphy" als contactpersoon voor OEM Part Source. Volgens LinkedIn is er een "Clifford Murphy" die een functionaris is bij Classic Auto Group in Mentor, OH. D&B vermeldt een "James I. Hackenberg", die een bedrijfsadvocaat is in Mentor, OH, als contactpersoon voor OEM Part Source Company LLC. Het adres dat op hun website, BBB en D&B staat (7665 Mentor Ave. #197) is een postbus bij een UPS-winkel.

OEM Parts Source is een etalage voor de dealerships van Classic Auto Group via een service genaamd RevolutionParts.

#4 ·
#5 ·
Ik heb beide meerdere keren gebruikt en ben met beide tevreden geweest. Ik heb het gevoel dat ik beide moet controleren voor de beste deal. OEM-onderdelen zijn meestal goedkoper, maar als je de verzendkosten meerekent, verslaat Bernardi ze soms, maar niet altijd.

Ik heb onlangs een grote bestelling geplaatst bij OEM-onderdelen en mijn gespoten spiegelkap was bekrast. Ik heb ze gemaild en binnen 1 uur een reactie gekregen met de vraag om foto's. Ik heb deze verzonden en dezelfde dag een e-mail ontvangen met de mededeling dat er een nieuw onderdeel voor u is besteld. Binnen een week kwam er een nieuw onderdeel bij mij aan en ze wilden het beschadigde onderdeel niet eens terug. Ik was erg blij met hun klantenservice.

#8 ·
Bernardi is niet meer de deal die ze vroeger waren, aangezien gratis verzending (boven de $75) niet zo gratis is. Voor mij is dit een verlies, omdat Bernardi vroeger de prijs aanpaste en ik dan profiteerde van het feit dat ik relatief dichtbij was. Het komt allemaal neer op elk item. Soms zijn er ook home runs op eBay.

#11 ·
Bernardi is niet meer de deal die ze vroeger waren, want gratis verzending (boven de $75) is niet zo gratis. Voor mij is dit een verlies, want Bernardi deed vroeger aan prijsmatching en dan profiteerde ik ervan dat ik relatief dichtbij was. Het komt allemaal neer op elk item. Soms zijn er ook home runs op ebay.
Ik was van plan om de Honda transmissievloeistof van Bernardi te kopen, maar ontdekte dat gratis verzending er niet op van toepassing is. Ik kon ook geen doos (meerdere quarts) transmissievloeistof op hun site vinden. Ik ga deze andere genoemde onderdelenbronnen bekijken.

#9 ·
Net als anderen kijk ik rond om de beste deal te vinden. Ik heb eBay, Bernardi, Honda Car Parts Direct, Rockauto gebruikt, maar de plek waar ik de meeste OEM-onderdelen heb besteld, is group1autoparts.com | Genuine OEM Parts Direct | Group 1 Auto Parts

Het is gevestigd in OKC en aangezien ik daar op 3 uur afstand ben, vind ik de verzendkosten goedkoper dan de plaatsen aan weerszijden van het land. Ik denk dat het altijd verstandig is om rond te kijken, zelfs als de prijs voor het artikel hetzelfde is, kan verzending duur worden.

Nou, laatst was ik op zoek naar een paar onderdelen voor mijn nieuwe auto en de ene site gaf 5% korting, maar een andere had gratis verzending, dus daar ben ik voor gegaan omdat het me ongeveer $1,50 bespaarde.

#14 ·
Net PP-accessoires opgehaald bij Lia Parts. Besteld op 1 oktober, ze waren er gistermiddag, maar ik heb ze vanmorgen opgehaald bij hun locatie in Albany, ongeveer 24 km verderop. De echte deal. Een hele nieuwe wereld. Laag profiel motorkapdeflector, achterbankhoezen, vloermatten en bagagemat $507. Bernardi is nu irrelevant omdat ze de prijzen hebben verhoogd om naar mijn mening de gratis verzending te dekken. Dit vind ik erg fijn, ik kan online bestellen en de onderdelenafdeling belt me als het klaar is. Ik hoef niet te vragen naar prijsvergelijkingen, enz., omdat ik dit allemaal van tevoren kan uitzoeken. Sommige onderdelen komen ook niet in aanmerking voor gratis verzending (zoals de motorkapdeflector) bij Bernardi, dus het is een win-winsituatie. Iedereen die in de buurt woont van een Lia-dealer voor meerdere merken, heeft nu een optie.

#15 ·
Net PP-accessoires opgehaald van Lia Parts. Besteld op 1 oktober, ze waren er gisterenmiddag, maar ik heb ze vanmorgen opgehaald bij hun locatie in Albany, ongeveer 24 kilometer verderop. De echte deal. Een hele nieuwe wereld. Laag profiel motorkapdeflector, achterbankhoezen, vloermatten en bagagemat $507. Bernardi is nu irrelevant omdat ze de prijzen hebben verhoogd om naar mijn mening de gratis verzending te dekken. Dit vind ik echt leuk, ik kan online bestellen en de onderdelenafdeling belt me wanneer het klaar is. Ik hoef niet te vragen naar prijsaanpassingen, enz. omdat ik dit allemaal van tevoren kan onderzoeken. Ook komen sommige onderdelen niet in aanmerking voor gratis verzending (zoals de motorkapdeflector) bij Bernardi, dus het is een win-winsituatie. Iedereen die in de buurt woont van een Lia-dealer voor meerdere merken, heeft nu een optie.
Dat is geweldig! Ik heb zitten dubben over het idee om de low profile motorkapdeflector te halen nadat ik een deuk had opgelopen van een steen op de snelweg, recht op de voorkant van de motorkap.

#17 ·
Toen ik van Bernardi naar Lia verhuisde, vond ik enkele cadeaubon-e-mails voor Bernardi, dus bestelde ik gisterenochtend wat spatlappen. Ze worden vandaag bezorgd. Bernardi was handig en een snelle verzender als het werkte, maar de prijs van de spatlappen is ongeveer 12 dollar duurder.

#18 ·
Ik merk dat veel eigenaren Bernardi Parts gebruiken. Is er een reden voor? Ik heb OEM Part Source gebruikt om al mijn accessoires te kopen. Ze zijn altijd goedkoper dan Bernardi en ik ben nog nooit teleurgesteld geweest. Verzending zou iets sneller kunnen, maar ik dacht dat dat gewoon door COVID kwam.
Wow, bedankt voor de link! Ik bestel al sinds december vorig jaar bij Bernardi, toen ik de 2018 kreeg, ik heb ze vergeleken met College Hill en ze waren iets goedkoper, nadeel is dat ze vanuit MA verzenden en College Hill in Ohio zit, dat maakt voor mij een verschil van een dag in UPS Ground-bezorging. Ik zal zeggen dat Bernardi snel verzendt, ik bestelde deze maandagochtend en ze werden dezelfde middag verzonden. Bernardi vermeldt ze voor $84,45 maar met gratis verzending, OEM wil $12,21 verzendkosten, dus het komt ongeveer op hetzelfde neer. Ik kon niets over gratis verzending op hun site vinden, weet iemand dat?

#19 ·
Wow, bedankt voor de link! Ik bestel al sinds ik in december 2018 de 2018 kreeg bij Bernardi, ik heb ze vergeleken met College Hill en ze waren iets goedkoper, nadeel is dat ze vanuit MA verzenden en College Hill in Ohio zit, dat maakt voor mij een dag verschil in UPS Ground delivery. Ik zal zeggen dat Bernardi snel verzendt, ik bestelde deze maandagochtend en ze werden dezelfde middag verzonden. Bernardi vermeldt ze voor $84,45 maar met gratis verzending, OEM wil $12,21 verzendkosten dus het is vrijwel hetzelfde. Ik kon niets vinden op hun site over gratis verzending, weet iemand dat?
Ik denk niet dat OEM gratis verzending aanbiedt. Meestal is de prijs echter lager, dus zelfs met verzending is het soms goedkoper. Ik begin meestal een winkelwagen te vullen op elke site en vergelijk dan aan het einde. Ja, nadeel is dat verzending wel even duurt.