Honda Ridgeline Owners Club Forums banner

North Mountain Tonneau-Updates

39K views 84 replies 33 participants last post by  sp.in.pa  
#1 ·
Ik heb veel van de duizenden eerdere berichten over tonneau covers gelezen. Ik wil geen grond opnieuw bewerken die al is behandeld. Mijn vraag is deze: Degenen onder u die de North Mountain oprolbare cover hebben gekocht, hebben deze nu al enkele maanden. Bent u nog steeds blij met uw aankoop? De opmerkingen die ik heb gelezen, zijn over het algemeen dagen na de installatie en zeer positief (behalve de instructies). Maar ik heb een paar negatieve berichten zien verschijnen. Bedankt voor uw updates.

#2 ·
Ik ben geen persoon van zachte hoezen. Had een Extang soft cover op mijn 93 Dodge Dakota. Na een paar jaar begon het materiaal te krimpen en werd het bijna onmogelijk om de hoes volledig dicht te klikken. Moest de hoes vervangen. En na een paar jaar begon het krimpen opnieuw. Dus toen ik mijn G1 kocht, installeerde ik een Bak Backflip hard cover en heb nooit meer omgekeken.

#3 ·
Ik heb de North Mountain-hoes en ben niet blijer te krijgen. Ik was niet van plan om een hoes te plaatsen, omdat ik mijn bed vaak gebruik om te vervoeren, maar tijdens een reis wilde ik de lading verbergen, dus bestelde ik hem en was van plan hem na de reis te verwijderen; hij zit er sinds december op. Rolt in een seconde op, ziet er goed uit, lekt niet en de prijs is geweldig. Ik heb geen behoefte aan een harde hoes, omdat ik het bed te vaak gebruik om de toegankelijkheid of de hoeveelheid beschikbare ruimte voor lading in gevaar te brengen. Ik had in het verleden de oude Extang-hoes op vrachtwagens en de North Mountain is een heel ander beest. Veel gemakkelijker te gebruiken dan de oude klikhoezen.

#4 ·
Ik heb mijn North Mountain nu ongeveer 8 maanden geĂŻnstalleerd en ben er nog steeds helemaal tevreden mee. Geen problemen met uitrekken, flapperen, vervagen of grote lekkages. Het is niet volledig waterdicht, maar dat komt door het Ridgeline-ontwerp en niet door de hoes. Supergemakkelijk op te rollen en opnieuw te bedekken. Kofferbak kan (niet volledig) worden geopend en gebruikt worden wanneer afgedekt. Precies wat ik zocht in een hoes.

#5 ·
Ik heb er net een gekocht van eBay voor iets meer dan $200 inclusief verzendkosten. Het komt over een paar weken aan en ik zal het installeren en iedereen een update geven. Ik heb in het verleden goedkopere hoezen gekocht voor mijn Ranger en 2 F150's. Ik was toen helemaal tevreden en ik hoop dat ik deze keer dezelfde ervaring heb.

#6 ·
Ik heb er net een gekocht van eBay voor iets meer dan $200 inclusief verzendkosten. Het komt over een paar weken aan en ik zal het installeren en iedereen een update geven. Ik heb in het verleden goedkopere hoezen gekocht voor mijn Ranger en 2 F150's. Ik was toen helemaal tevreden en ik hoop dat ik deze keer dezelfde ervaring heb.
Wat is de scoop op de lange termijn? Ik denk erover om er een te kopen.
Bedankt. Bill

#8 ·
Voor wat het waard is, ik had de mijne ongeveer een week. Geen enkele hoeveelheid aanpassing kon voorkomen dat het omhoog kwam op de snelweg en als een trommelvel flapperde. Het terugsturen naar de verkopers (die in China lijken te zitten met lokale distributeurs op basis van hun gebrekkige Engels) blijkt moeilijk te zijn. Ik heb een Lomax harde tonneau onderweg dankzij recensies hier in ROC.

#12 ·
Deze thread nieuw leven inblazen met wat info die nieuw voor me was. Net een reis van twee uur gemaakt, snelweglawaai en beweging van de hoes waren luider dan ik gewend was, maar ik realiseerde me ook dat ik nog nooit een langere periode met de truck op de snelweg had doorgebracht (heb hem pas een maand of zo). Gegoogeld en me gerealiseerd dat het mechanisme dat de hoes vastzet, daadwerkelijk micro kan worden afgesteld om meer spanning in de hoes te creëren met een paar inbusschroeven. Op die manier wat meer spanning toegevoegd, ook de hoes handmatig over het klittenband aan elke kant uitgerekt voordat ik terugging. Superstil, minimale beweging. Niet iets wat me überhaupt zou zijn opgevallen zonder de langere reis. Dit is misschien algemene kennis, maar het was niet iets waar ik van op de hoogte was toen ik de hoes kocht.

#14 ·
Is er iemand die andere zijmontagebeugels heeft gevonden of gebruikt dan die van N. Mountain? Iets meer vlak misschien. Ze lijken zo ver uit de zijkant van het bed te steken.
Ik heb ze net zwart geverfd met plastidip, zodat ze minder snel iets kapot maken. Ik weet wat je bedoelt, maar zwart schilderen helpt in ieder geval om het visueel minder opvallend te maken.

#16 ·
Mijn North Mountain-hoes kwam donderdag en ik heb hem meteen op mijn 2022 BE geplaatst. Heel eenvoudig, minder dan een half uur was ik klaar. De pasvorm is geweldig en de kwaliteit van het materiaal en de hardware zijn echt goed. Ik had hem gisteren op de I95 en hij bleef strak zonder lawaai. De tijd zal het leren of hij net zo goed standhoudt als verwacht..
Image

#17 ·
Ik ben een paar weken geleden met mijn vrouw een trip van 400 mijl heen en terug gaan maken. Vanuit mijn achteruitkijkspiegel zag ik de wind tegen het canvas slaan, maar het bleef de hele tijd vergrendeld. Ik zie beweging op alle zachte tonneauhoezen op de snelweg, dus het was geen probleem voor mij. Ik heb mijn deel van de cabriolets gehad, dus ik had dat wel verwacht.

#19 ·
Heeft iemand onlangs een tonneaucover gekocht? De berichten overtuigden me ervan om er een van North Mountain te kopen, maar hij kost momenteel $245 op Amazon. Voor de meeste andere trucks is hij minder dan $200, alleen de Ridgeline-versie is veel duurder. Hoeveel hebben mensen betaald? Is dit een tijdelijke piek in de prijs of hebben ze deze langzaam opgeschroefd?

#20 ·
Is er iemand die onlangs een tonneau cover heeft gekocht? De berichten hadden me ervan overtuigd om er een van North Mountain te kopen, maar hij kost momenteel $245 op Amazon. Voor de meeste andere trucks is hij minder dan $200, alleen de Ridgeline-versie is veel duurder. Hoeveel hebben mensen betaald? Is dit een tijdelijke piek in de prijs of hebben ze hem langzaam opgeschroefd?
Dat is wat ik in juni heb uitgegeven, maar ik vond een coupon van $15, dus ik heb maar $230 uitgegeven.

#23 ·
Ik heb de North Mountain oprolbare tonneau al bijna een jaar. Het klapperen/opbollen op de snelweg met een sterke zijwind tot 70 mph, maar het hield stand. Eerst behoorlijk nerveus na 7300 roadtrips in het westen in open gebied, het heeft zichzelf bewezen. Wanneer opgerold, zal het de Honda-tenten niet hinderen. Voor het geld kun je 4 van oprolbare NM kopen in vergelijking met sommige andere in de 1000-reeks. Het rijdt stiller, beter brandstofverbruik, het grootste pluspunt voor mij is: nog steeds de Honda-tent opzetten zonder te verwijderen en onderdelen.

#26 ·
Interessant, ik ging de North Mountain oprolbare tonneau cover bestellen voor mijn 2022 Ridgeline RTL-E, en de compatibiliteitskeuze toonde dat deze niet compatibel was. Dus voor de lol heb ik 2021 Ridgeline RTL-E ingevoerd en het toont dat het compatibel was. Wat is er aan de hand? Is er een verschil tussen de bedden van 2021 en 2022?

#28 ·
Interessant, ik ging de North Mountain roll-up tonneau cover bestellen voor mijn 2022 Ridgeline RTL-E, en de compatibiliteitskiezer toonde dat het niet compatibel was. Dus voor de helft voerde ik 2021 Ridgeline RTL-E in en het toont dat het compatibel was. Wat is er aan de hand? Is er een verschil tussen de bedden van 2021 en 2022?
Ik had hetzelfde probleem. Ik heb die voor de '21 besteld en hij past perfect!

#34 ·
Had deze hoes een paar weken op. We hebben de afgelopen week of zo flinke regenbuien gehad en ik merkte dat er water op de bovenkant in de middelste twee secties staat. Is dit een veelvoorkomend probleem met deze hoes? Ik kan de spanning waarschijnlijk een beetje strakker zetten, maar het leek alsof hij in het begin al redelijk strak stond.