Honda Ridgeline Owners Club Forums banner
21 - 40 of 85 Posts
Ik heb de mijne gisteren ontvangen en het was $245 op Amazon. Ik heb het op 21/11 besteld en ze zeiden dat het pas op 6/12 bezorgd zou worden.

Is er iemand die onlangs een tonneau cover heeft gekocht? De berichten hadden me ervan overtuigd om er een van North Mountain te kopen, maar hij kost momenteel $245 op Amazon. Voor de meeste andere trucks is hij minder dan $200, alleen de Ridgeline-versie is veel duurder. Hoeveel hebben mensen betaald? Is dit een tijdelijke piek in de prijs of zijn ze hem langzaam aan het opvoeren?
Ter info - ik heb uiteindelijk een Gator ETX soft roll up gekocht. Hij was $5 goedkoper. Ik had gewoon een fundamenteel probleem met het betalen van $245 voor de Ridgeline-versie, terwijl andere modellen die langer waren, veel minder kostten.
De bestelling zou over een dag of twee geleverd moeten worden. Ik laat je weten hoe het gaat.

Ik heb de North Mountain oprolbare tonneau al bijna een jaar. Het klapperen/opbollen op de snelweg met een sterke zijwind tot 70 mph, maar het hield stand. Eerst behoorlijk nerveus na 7300 roadtrips in het westen in open gebied, het heeft zichzelf bewezen. Wanneer opgerold, zal het de Honda-tenten niet hinderen. Voor het geld kun je 4 van oprolbare NM kopen in vergelijking met sommige andere in de 1000-reeks. Het rijdt stiller, beter brandstofverbruik, het grootste pluspunt voor mij is: nog steeds de Honda-tent opzetten zonder te verwijderen en onderdelen.

FYI - Uiteindelijk heb ik een Gator ETX soft roll-up gekocht. Het was $5 goedkoper. Ik had gewoon een fundamenteel probleem om $245 te betalen voor de Ridgeline-versie, terwijl andere modellen die langer waren, veel minder kostten.
De bestelling zou over een dag of twee bezorgd moeten worden. Ik laat je weten hoe het gaat.
Euh, eindelijk mijn Gator Cover geĂŻnstalleerd, werkt goed.
De bezorging was echter verschrikkelijk. Mijn driedaagse 'Amazon Prime'-verzending veranderde in 16 dagen... plotseling niet op voorraad????
Toen het arriveerde, miste het onderdelen (spanklem, moer en grote plastic ring),,, nog eens vier dagen om dat te krijgen.
GeĂŻnstalleerd, werkt goed, houdt sneeuw buiten, zal een paar maanden moeten wachten voordat ik kan praten over de vloeibare toestand van ijs.... (Saratoga NY-gebied)
Interessant feit - Retourlabel op ontbrekende onderdelen voor Gator Cover... TruXedo

Interessant, ik ging de North Mountain oprolbare tonneau cover bestellen voor mijn 2022 Ridgeline RTL-E, en de compatibiliteitskeuze toonde dat deze niet compatibel was. Dus voor de lol heb ik 2021 Ridgeline RTL-E ingevoerd en het toont dat het compatibel was. Wat is er aan de hand? Is er een verschil tussen de bedden van 2021 en 2022?

Interessant, ik ging de North Mountain roll-up tonneau cover bestellen voor mijn 2022 Ridgeline RTL-E, en de compatibiliteitskiezer toonde dat het niet compatibel was. Dus voor de helft voerde ik 2021 Ridgeline RTL-E in en het toont dat het compatibel was. Wat is er aan de hand? Is er een verschil tussen de bedden van 2021 en 2022?
Ik had hetzelfde probleem. Ik heb die voor de '21 besteld en hij past perfect!

Had deze hoes een paar weken op. We hebben de afgelopen week of zo flinke regenbuien gehad en ik merkte dat er water op de bovenkant in de middelste twee secties staat. Is dit een veelvoorkomend probleem met deze hoes? Ik kan de spanning waarschijnlijk een beetje strakker zetten, maar het leek alsof hij in het begin al redelijk strak stond.

Ik ben naar hun website gegaan om te proberen vast te stellen waar ze worden geproduceerd. Ideeën?

Heeft iemand in Florida de North Mountain-tonneau met oprol- of opvouwfunctie? Ik vraag me af hoe het bestand is tegen de zon en de hitte. Ik zoek iets voor een '22 RTL-E die ik net heb gekocht - heb een '07 RTS ingeruild.

Ik kreeg de mijne in november terug voor mijn 2021 en het kostte me $245,99 + $17,22 (belastingen) = $263,21 van Amazon met minder dan een week levertijd.

Ik heb wat zwarte siliconen gebruikt voor de voorste hoeken om te helpen met het water. Het helpt wel, maar ik denk dat ik een andere beugel ga plaatsen om de voorkant van de hoes vast te houden om wat meer spanning te creëren. Ik heb ze ook matzwart geverfd en ze passen nu perfect.

21 - 40 of 85 Posts