Honda Ridgeline Owners Club Forums banner
1 - 7 of 7 Posts

Nevadan

· Registered
1 Posts
Discussion starter · #1 ·
Ik ben van plan mijn eerste Honda Ridgeline te kopen en ben in de war. Ik begrijp wel dat de RTL leer heeft, maar wat is het belangrijkste verschil met de andere modellen? Voormalig Lexus-eigenaar :act024:

Er is niet zo'n enorm verschil tussen de modellen, aangezien de ridgeline goed uitgerust is, zelfs in zijn basismodel rt-vorm. Hier zijn de verschillen:

RT: Platte zwarte deurgrepen en spiegels, niet-elektrische stoelen, platte stoffen bekleding, enkele cd-speler, geen sub en geen zonnedak.

RTX: Hetzelfde als rt, behalve deurgrepen in carrosseriekleur, matzwarte spiegels, accessoire zwarte en chromen grille en trekhaak, donkergrijs gelakte lichtmetalen velgen. Rtx alleen beschikbaar in 07-08

RTS: Deurgrepen en spiegels in carrosseriekleur, stoelen met verhoogde textuur, elektrische stoelen, 6-cd-wisselaar met sub, dual climate control, 06-08 gelakte lichtmetalen velgen 09-11 gepolijste lichtmetalen velgen.

RTL: Niet-navi-model heeft dezelfde radio als de rts en navi heeft de navigatie-hoofdeenheid met 6 cd's, lederen elektrisch verwarmde stoelen, 06 kan het zonnedak wel of niet hebben, maar na 06 is het zonnedak standaard op alle rtls, verwarmde spiegels, dual climate control, 06-07 gelakte lichtmetalen velgen 08 gepolijste lichtmetalen velgen 09-11 18" lichtmetalen velgen.

Het RTX-model is de enige pre-09 die standaard met een trekhaak leverbaar was. De RTX is ook niet meer verkrijgbaar, alleen voor 2 jaar 07-08.

Op de hierboven vermelde specificatiepagina toont 2008 RTS een machinaal bewerkte lichtmetalen velg. Wat is het verschil tussen een gespoten en een gepolijste (machinaal bewerkte?) velg?

Op de specificatiepagina hierboven toont 2008 RTS een machinaal bewerkte lichtmetalen velg. Wat is het verschil tussen een gespoten en een gepolijste (machinaal bewerkte?) velg?
Gespoten velg is gewoon het glanzende zilver versus de machinaal bewerkte, die meer op gepolijst aluminium lijkt. Ik kan een jaar verkeerd zitten met de RTS-velgwisseling, ik ben niet echt bekend met de opties van dat model na 06

Ik wil mijn eerste Honda Ridgeline kopen en ben in de war. Ik begrijp wel dat de RTL leer heeft, maar wat is het belangrijkste verschil met de andere modellen? Voormalig Lexus-eigenaar :act024:
Ongeveer 10 duizend......:act027:

Ik was aan het kijken naar een 2007 RTL maar zag een mooie 2008 RTX. De enige zorg die ik heb en ik heb ze allemaal vergeleken, is de 6-voudige stoel. De RTL had de 8-voudige stoel.

Dus wat ga ik verliezen met de stoel? Ik heb de dijbeensteun nodig, dus als ik de lendensteun verlies, is dat prima. Weet iemand iets?

1 - 7 of 7 Posts