Normaal gesproken zou ik het met u eens zijn over de ontwerpen van het eerste jaar. Maar daar zijn uitzonderingen op geweest. En ik geloof dat mijn 17' RTL, hoewel hij een 6-versnellingsbak heeft (die ik nauwlettend in de gaten houd, zoals de meesten hier al weten), een probleemvrij voertuig is geweest. Kortom, ik heb er alleen routineonderhoud aan gedaan. Nog geen remmen bij 68.000 mijl. Banden wel. Ik heb veel preventieve dingen gedaan. Zoals de brandstofklep op de tankklep (in principe $ 5 die ik heb betaald), heb ik de extra draadwikkels afgeknipt die de totale lengte van het achterklep harnas beperkten en het is ook niet uitgevallen door die maatregelen, Fluid film'ing van de onderkant voorkomt dat roest optreedt en ik ben er zeker van dat mijn verwarmde wintergarage daar ook veel bij helpt, dus er blijft geen vocht onder de voertuigen. Anders is de mijne van het eerste jaar en ja, hij ging naar de dealer voor de terugroepactie van de motorkapvergrendeling en de terugroepactie van de tankdop. Ze hebben verder niets verprutst, dus dat was goed. Dus ja, de eerste jaren kunnen oké zijn. Je moet gewoon geluk hebben en de waarheid is dat elk voertuigjaar problemen kan hebben. Vandaar de betrouwbaarheidsranglijsten in ConsumersReports.