Honda Ridgeline Owners Club Forums banner
61 - 74 of 74 Posts
Een paar? Het lijkt erop dat ik elke keer als ik Facebook open, iemand anders zie posten over een waterlek of een waarschuwingslampje van de airbag - en dat is niet overdreven. :)
Slechts tien bijlagen zijn toegestaan, dus hier zijn tien van de meest recente foto's van verschillende waarschuwingsberichten die ik heb gezien op de 2023-2024 Pilots van de Facebook-groep.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Daarom is mijn regel om nooit de eerste MY van een herontwerp te kopen. Laat anderen de bètatesing doen.

Normaal gesproken zou ik het met u eens zijn over de ontwerpen van het eerste jaar. Maar daar zijn uitzonderingen op geweest. En ik geloof dat mijn 17' RTL, hoewel hij een 6-versnellingsbak heeft (die ik nauwlettend in de gaten houd, zoals de meesten hier al weten), een probleemvrij voertuig is geweest. Kortom, ik heb er alleen routineonderhoud aan gedaan. Nog geen remmen bij 68.000 mijl. Banden wel. Ik heb veel preventieve dingen gedaan. Zoals de brandstofklep op de tankklep (in principe $ 5 die ik heb betaald), heb ik de extra draadwikkels afgeknipt die de totale lengte van het achterklep harnas beperkten en het is ook niet uitgevallen door die maatregelen, Fluid film'ing van de onderkant voorkomt dat roest optreedt en ik ben er zeker van dat mijn verwarmde wintergarage daar ook veel bij helpt, dus er blijft geen vocht onder de voertuigen. Anders is de mijne van het eerste jaar en ja, hij ging naar de dealer voor de terugroepactie van de motorkapvergrendeling en de terugroepactie van de tankdop. Ze hebben verder niets verprutst, dus dat was goed. Dus ja, de eerste jaren kunnen oké zijn. Je moet gewoon geluk hebben en de waarheid is dat elk voertuigjaar problemen kan hebben. Vandaar de betrouwbaarheidsranglijsten in ConsumersReports.

Klinkt dit normaal voor een 2024 Honda Pilot? De eigenaar zegt dat het geluid enigszins verdwijnt nadat hij warm is geworden.

Ik probeer een nieuwe 3-zits auto te vinden die off-road kan op boerderijen en mogelijk op modderige wegen. Ik heb een Kia Telluride uit 2022 gehad die momenteel wordt gerepareerd omdat de motor een kloppend geluid maakte bij 40.000 mijl. We moesten 3 weken lang heen en weer praten met de Kia-technici en onze lokale dealer om erachter te komen dat de motor vervangen moet worden. Sommige modellen uit 2024 moeten ook de motor volledig laten vervangen. Ik heb het niet opgezocht, maar mijn man zei dat er een rechtszaak loopt over iets dat met de Kia Telluride te maken heeft. Ik hield van mijn Kia Telluride tot dit moment en het is een echte pijn om alleen met de lokale Kia-dealer te maken te hebben en geen andere monteur te hebben waar ik hem naartoe kan brengen als hij onder garantie valt. Ik zou graag een andere Kia Telluride kopen, maar ik ben bezorgd of dit motorprobleem opgelost zal worden. Laat me weten of je denkt dat de Honda Pilot Trailsport of misschien de Toyota Four Runner 2025 zou werken?

Motoren in KIA's staan bekend als een probleem. De garantie van 100.000 km is waar mensen op rekenen voor een bruikbare auto. Het spijt me te horen dat het 3 weken pijn is geweest. Er is een dunne lijn tussen het houden van een voertuig en het haten van een voertuig. En meestal gaat het om een ernstige storing en pijn bij de dealer. Wat betreft welke auto betrouwbaar zou zijn? Dat is een goede vraag. Koop een auto en je neemt je kansen. Nieuw of gebruikt. Met nieuw krijg je de garantie. Consumer Reports vermeldt betrouwbare voertuigen op basis van feedback van consumenten. Het heeft naar mijn mening wel wat waarde.

Ik probeer een nieuwe 3-rijzitter te vinden die off-road kan op boerderijen en mogelijk op modderige wegen. Ik heb een Kia Telluride uit 2022 gehad die momenteel wordt gerepareerd omdat de motor een kloppend geluid maakte bij 40.000 mijl. We hebben 3 weken lang heen en weer moeten bellen met hun Kia-technici en onze lokale dealer om erachter te komen dat de motor vervangen moet worden. Sommige modellen uit 2024 moeten ook de motor volledig laten vervangen. Ik heb het niet opgezocht, maar mijn man zei dat er een rechtszaak loopt over iets dat met de Kia Telluride te maken heeft. Ik hield van mijn Kia Telluride tot dit moment en het was een echte pijn om alleen met de lokale Kia-dealer te maken te hebben en geen andere monteur te hebben waar ik hem naartoe kon brengen als hij onder garantie viel. Ik zou graag weer een Kia Telluride kopen, maar ik ben bezorgd of dit motorprobleem wordt opgelost. Laat me weten of je denkt dat de HOnda Pilot Trailsport of misschien de Toyota Four Runner 2025 zou werken?
Hoi Ashley,

Omdat je op zoek bent naar drie rijen, valt de Toyota FourRunner af. Toyota's vergelijkbare aanbod met de Pilot zou de Highlander zijn. Sterker nog, hun Grand Highlander biedt extra ruimte en een mooi hybride aandrijfsysteem.

Maar je noemt ook modderige wegen en gebruik op de boerderij. Voor een voertuig dat veel ruwe omstandigheden te verduren krijgt, zou ik kijken naar de Chevy Tahoe/Suburban. Deze modellen worden aangeboden met een zeer indrukwekkende en brandstofzuinige turbodieselmotor, wat mijn keuze zou zijn.

Veel succes en stel gerust extra vragen.

Hoi Ashley,

Omdat je op zoek bent naar drie rijen, valt de Toyota FourRunner af. Toyota's vergelijkbare aanbod met de Pilot zou de Highlander zijn. Sterker nog, hun Grand Highlander biedt extra ruimte en een mooi hybride aandrijfsysteem.

Maar je noemt ook modderige wegen en gebruik op de boerderij. Voor een voertuig dat veel ruwe omstandigheden zal zien, zou ik kijken naar de Chevy Tahoe/Suburban. Deze modellen worden aangeboden met een zeer indrukwekkende en zuinige turbodieselmotor, wat mijn keuze zou zijn.

Veel succes en stel gerust extra vragen.
Een paar versies van de nieuwe 4Runner hebben 3 rijen, maar het zal een krappe ruimte zijn.

• Helpful
Reactions: ISO Truck
Een paar versies van de nieuwe 4Runner hebben 3 rijen, maar het zal een krappe ruimte zijn.
Oh, daar had ik nog niet van gehoord. Bedankt voor de correctie.

En ja, dat ZAL krap worden. Heel vreemd dat ze een derde rij zouden aanbieden in de 4Runner maar niet in de nieuwe LandCruiser.

Hoi Ashley,

Maar je noemt ook modderige wegen en gebruik op de boerderij. Voor een voertuig dat veel ruwe omstandigheden zal zien, zou ik kijken naar de Chevy Tahoe/Suburban. Deze modellen worden aangeboden met een zeer indrukwekkende en zuinige turbodieselmotor, wat mijn keuze zou zijn.

Veel succes en stel gerust aanvullende vragen.
De 4R heeft 3 rijen in de topuitvoeringen. Het zou geen slechte keuze zijn voor de boerderij, maar een beetje prijzig in de hogere uitvoeringen.

De Pilot Trailsport is een geweldig voertuig. Ik weet zeker dat als je het bekijkt, je onder de indruk zult zijn.

Tenzij je truckachtige dingen doet met de SUV, zoals het vervoeren van bakstenen of rotsklimmen of iets dergelijks, zal een unibody SUV prima werken, en in feite zal de vering waarschijnlijk meer naar je zin zijn op dingen als grindwegen, wasbordoppervlakken, enz.

De Chevy Tahoe begint bij $6K boven de Pilot TS en loopt van daaruit op, dus IMO een erg duur speeltje voor de boerderij. Plus groot en benzineslurpend en moeilijk te parkeren in de stad.

Ik zou niets met diesel kopen, tenzij ik een ton sleepte, maar als je op een boerderij woont, ben je misschien diesel gewend. In de stad is het niet echt logisch.

Ik probeer een nieuwe 3-rijige zitplaats te vinden die off-road kan op boerderijen en mogelijk op modderige wegen. Ik heb een Kia Telluride uit 2022 gehad die momenteel wordt gerepareerd omdat de motor een kloppend geluid maakte bij 40.000 mijl. We moesten 3 weken lang heen en weer met hun Kia-techniek en onze lokale dealer om erachter te komen dat de motor vervangen moet worden. Sommige modellen uit 2024 moeten ook de motor volledig laten vervangen. Ik heb het niet opgezocht, maar mijn man zei dat er een rechtszaak loopt over iets dat met de Kia Telluride te maken heeft. Ik hield van mijn Kia Telluride tot dit en het omgaan met alleen de lokale Kia-dealer en geen andere monteur om hem naartoe te brengen als hij onder garantie valt, is een echte pijn. Ik zou graag een andere Kia Telluride kopen, maar ben bezorgd of dit motorprobleem opgelost zal worden. Laat me weten of je denkt dat de HOnda Pilot Trailsport of misschien de Toyota Four Runner 2025 zou werken?
Zorg ervoor dat je proefritten maakt voor functies en rijgedrag. Het enige dat je echter niet kunt testen, is BETROUWBAARHEID. Niets zal de huidige 4 Runner in dat opzicht overtreffen, dus als dat een topprioriteit is, eindigt je zoektocht daar. Kortingen zouden ook beschikbaar moeten zijn, aangezien er een geheel nieuw model op de markt komt. Ik vind het geweldig dat de achterruit elektrisch bediend wordt.

Voor de op een na beste keuzes: Highlander, Grand Highlander en Pilot. Grand Highlander en Pilot zijn nieuw, terwijl de Highlander een nieuwere motor heeft, dus doe onderzoek. Grand Highlander zal ruim zijn en biedt verschillende aandrijflijnen. De huidige Pilot ziet er naar mijn mening al gedateerd uit aan de binnenkant en bekijk de forums om te zien welke probleemgebieden er zijn.

Succes

Ik dacht dat de titel van dit draadje was dat de Pilot als laatste kwam in vergelijking met deze andere modellen. Misschien heb ik de meetwaarde(n) die gebruikt werden om de voertuigen te rangschikken verkeerd begrepen?! Eén punt echter, waarom gebruikt de Pilot niet de RL 9-versnellingsbak in plaats van deze nieuwe 10-versnellingsbak?

Ik dacht dat de titel van deze thread was dat de Pilot als laatste kwam in vergelijking met deze andere modellen. Misschien heb ik de meetwaarde(n) die gebruikt werden om de voertuigen te rangschikken verkeerd begrepen?! Eén punt echter, waarom gebruikt de Pilot niet de 9-versnellingsbak van de RL in plaats van deze nieuwe 10-versnellingsbak?
De ZF 9-versnellingsbak was min of meer een noodoplossing toen Honda ontdekte dat ze geen betrouwbare automatische transmissie hadden. Honda heeft eindelijk de ontwikkeling en de implementatie van hun eigen automatische transmissie voltooid om hun eerdere problematische 6-versnellingsbak te vervangen. Ze zullen niet langer hoeven uit te besteden aan ZF voor 9-versnellingsbakken. Naarmate nieuwe generaties modellen worden geïntroduceerd, zal de Honda 10-versnellingsbak alles vervangen wat in gebruik was.

61 - 74 of 74 Posts